Jakke Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Rart at ikke CSI: og CSI:New York er her :S Får vel nevne de da Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nei, det er ikke så rart Nominerer Psych jeg Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 What? Office (US) har blitt nominert, men ikke UK? Ouch. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Bedre (eneste) enn de fleste krimserier nå om dagene Kommisar Rex Det er gøy Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hmmmm har fremdeles et par dager på meg savner: Akutten Big Love Brothers and Sisters Friday Night Lights Gossip Girl Grey's Anatomy Jericho NYPD Blue One Tree Hill The O.C. (Orange County) Rescue Me Third Watch Tudors Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Faen, skulle ha nominert Brothers and Sisters. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 The O.C. er faktisk veldig bra. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hvis man bare kan velge en så klinker jeg til med "DuckTales" siden jeg tviler på at den kommer til å bli nevnt av noen andre. DuckTales Det er uansett umulig å velge kun en serie. Endret 1. januar 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hmmmm har fremdeles et par dager på meg savner:Akutten Big Love Brothers and Sisters Friday Night Lights Gossip Girl Grey's Anatomy Jericho NYPD Blue One Tree Hill The O.C. (Orange County) Rescue Me Third Watch Tudors Synes hele denne greia begynner å bli litt teit. Det er ikke snakk om å nominere alle serier i hele verden som man kommer på, det er faktisk snakk om å nominere den ene serien man faktisk synes er best. Er så mye dritt på lista som er nominert bare fordi folk "synes den mangler". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 De synes de mangler fordi de liker seriene. So what? Greit for en som snubler over tråden etter nomineringen å finne serien han eller hun faktisk liker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nominerer True Blood. En bra vampyrserie Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Rart at ikke CSI: og CSI:New York er her :S Får vel nevne de da Du kan bare nevne en serie. What? Office (US) har blitt nominert, men ikke UK? Ouch. Er enig i at den er kjip, men men.. ----- Alle nyeste forslag er tatt i førstepost. Alle linker er også oppdatert. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kudos til Cyph for godt oppdatert førstepost. Er ikke lite arbeid med alle de linkene heller Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er det ingen som har nominert Flight of the Conchords? Overaskende Er det en nominasjon? Du har vel ikke nominert før. Litt vanskelig å holde styr på men.. Har nominert før. Men fortsatt mangler både den og Cops. Skuffende Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Uffameg. Cypheron... Jeg kan ikke tro at du ga Home and Away laveste karakter hos IMDB! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Genial tråd dette her. Vinneren/øverste plassering av en TV-serie som jeg ikke har, kommer jeg til å kjøpe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Uffameg. Cypheron... Jeg kan ikke tro at du ga Home and Away laveste karakter hos IMDB! Gjorde han det? Han har vel ikke sett serien da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Har ikke sett mange episodene nei. Og jeg har ikke satt meg inn i serien i det hele tatt, så ja, karakteren min er ikke helt riktig dømt. Men det lille jeg har sett, er så forferdelig og plagsomt som det kan bli. Introsangen er det verste jeg har hørt de siste åra. For deres skyld skal jeg slette karakteren. Endret 1. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg