iNtensimilla Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fikk romjultilbudskatalogen fra Expert i dag, og den Philips 42PFL3604D/12 Full HD LCD tv´en ser fristende ut.. Men en kompis av meg har tydeligvis vært og snakket med de på Expert og googla TV´en og sier at den ikke er egnet for gaming, grunnet dårlig bakgrunnsbelysning? Regner med at Elkjøp kommer til å overgå dette tilbudet med en bedre TV, har fått inntrykk av at Expert sliter med økonomien og prøver å lure folk til å kjøpe ting på deres "tilbud".. I samme katalogen selger de PS3 Slim til 2500 kr!! Ser at Elkjøp har en 40" Full HD til samme pris denne uken. Den har 1 mer HDMI(3 tot) og den har også DVB-C (selv om jeg ikke kommer til å bruke digitalt enda) Men jeg tror de kommer med enda bedre tilbud i januar, men har lyst til å slå til på en av disse TV´ene, men finner ingen tester eller brukererfaringer.. Noen som har testet disse? Noen som har inside tips om at det kommer noe bedre i januar? Lenke til kommentar
pokeruups Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei. Sitter litt med de samme tankene som deg. Har store planer om å bytte ut dagens tv med en ny en, og er litt usikker på hvor lenge man skal ha is i magen å vente på noe godt. Det jeg kan si er at i starten av januar er det CES (International Consumer Electronics Show), og her kommer det nok en del fine nyheter, som kanskje vil få prisene på noen av dagens produkter til å falle litt i pris. Jeg tror jeg har is nok i magen til å vente å se hva som skjer etter den messen i alle fall Men lykke til! Mvh Thomas Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg kan svare deg enkelt, av de to TVene du nevner pfl3604 og LE40b535 er det Samsungen som vinner. LE40B535 har mye mer dynamikk i bildet og et MYE finere design! Gå for den du. Ta også en titt på 42LH3000.. Det er en fantastisk TV. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Samsungen har det klart beste bilde av de to tvene der. Jeg jobber forøvrig i elkjøp - forsøker her ikke å reklamere for samsungen (den finnes nok til 5000,- andre steder og..), men fakta er rimelig klare ang hvilken av de to tvene som er best. Romjulssalget i norge blir mer og mer som i sverige, med like bra priser som i januar ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå