Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

29 åring sammen med 17 åring, hva er deres tanker?


Anbefalte innlegg

Eg har ikke slengt noe dritt hans vei, alt eg har gjort er å si til han at EG ikke syns dette er riktig. At han da blåser seg opp og kjefter ivei får være hans sak.

 

Men syns det er veldig rart at folk angriper MEG for å ha den oppfattningen av dette som eg har. Han har lov å være sammen med en 17åring men eg har ikke lov å si min mening både til han og dere?

 

Hva med å bare "jatte med" når han snakker om "ekte" kjærlighet osv, du som kompis trenger jo ikke være den som skal ødelegge drømmene deres.

 

Det har eg gjort ;) men det kom til ett punkt der eg ikke klarte det mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men syns det er veldig rart at folk angriper MEG for å ha den oppfattningen av dette som eg har. Han har lov å være sammen med en 17åring men eg har ikke lov å si min mening både til han og dere?
Joda, vi angriper ikke deg for å si din mening, vi angriper meningen din.

 

Men ikke styr unna nå, svar heller på spørsmålet mitt.

HVORFOR er det galt med en på 29 og en på 17?

Lenke til kommentar

Nei hun er ikke et barn når hun er 17. Ung og dum gjerne, men langt fra noe barn. Slik du fremstiller det høres det jo heller ikke ut som om han utnytter henne på noen måte, virker jo nesten heller som om det går andre veien.

 

Om det hadde vært byens spesielle som i en alder av 29 kjørte rundt i rånebilen og plukket opp småjenter for å gjøre sitt med dem å så hive dem ut hadde det jo vært noe helt annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Eg trodde den første kjærligheten var den rette jo, men eg var 15 og hun var også 15! Forskjell å være 29 og tro at ei på 17 er den rette.

 

Men som sagt det er på samme stadie mentalt så hva vet eg, match made in heaven. :roll:

Så han kan ikke føle at det er den store kjærligheten bare fordi hun er 17? Og om de er ca på samme mentale stadie så ser jeg i alle fall ikke problemet. La han gjøre som han vil, og slutt å komme med pekefingeren og blande deg.

Hvis du faktisk er en venn, så kan du jo heller prøve å være glad på hans vegne for at han endelig har noen, istedet for å vente på at det skal bli slutt?

Lenke til kommentar

Er dere som kommer med pekefinger til meg, men som sagt eg har sagt at eg ikke skal blande meg. Eg VENTER ikke på at det skal bli slutt, eg frykter når den dagen kommer ( og den kommer, tro meg eller ikke) fordi da kommer hans liv til å gå i ruiner.

 

Dere skulle hørt hvordan han snakket om livet sitt før han ble sammen med henne, så hun er sikkert god medisin for han, men når det ikke funker lengre ( JA PGA alderen) så er eg redd for hvordan han kommer til å takle det.

 

Dere kan si hva dere vil, og mener at alderen ikke har noe å si, men eg er redd han får føle hva det vil si å være så mye eldre enn henne.

 

EDIT: men tråden handler ikke om hva dere mener om hva eg mener, så ikke kom å rakk ned på mine meninger.

Endret av SideSwipe
Lenke til kommentar

Alle må vel oppleve kjærlighetssorg en eller annen gang, han blir nødt til å klare seg gjennom det, og akkurat det blir sykt mye lettere for han hvis du er der og støtter han. Men for all del, hvis han "nesten" uprovosert begynte å slenge dritt til deg ville jeg ha krevd en unnskyldning før jeg støttet han i noe som helst.

Lenke til kommentar

Det er slik det alltid har vært. Hvem har ikke sett jenter når vi gikk på f.eks ungdomskolen bli henta av gutter som er 10+ år eldre? Det blir bare enda mer jo eldre de blir. Videregående er jo mange av jentene kun ute etter eldre gutter og hvis det er, noe det alltid er, en eller annen kåting så blir det de to. Men det varer jo sjeldent veldig lenge og jeg kan ikke helt se hvordan den eldste kan forklare slik oppførsel overfor venner osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...