lappskaus Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er dette en grei pris? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=106665 Jeg har prøvd å regne litt utifra de prisene de forskjellige greiene har inne på mpx og da sparer man selvfølgelig litt på å kjøpe pakka. Men sånn generelt, ser det greit ut? Har jeg forstått det riktig at man får to ratt og kontroller med i denne pakka? Om jeg ikke kjøper denne pakka, så må jeg uansett kjøpe konsoll og mariokart og alle kontrollene i tillegg uansett og da tenkte jeg det var lkegreit å kjøpe denne pakka.. Lenke til kommentar
lappskaus Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 fant foresten noe litt billigere, men jeg lurer på om man må ha to nunchucks for å spille toplayer mariokart? (Sorry min uvitenhet) Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nei, du trenger egentlig ikke nunchuck for å spille Mario Kart. Det er altså flere måter du kan styre bilen. Bilde forklarer vel alt. Lenke til kommentar
lappskaus Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Nei, du trenger egentlig ikke nunchuck for å spille Mario Kart. Det er altså flere måter du kan styre bilen. Bilde forklarer vel alt. okei, så hvis jeg har to vanlige wii kontroller og to sånne ratt f.eks så holder det? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Du trenger 2 wiimotes, rattene er bare en pen gimmick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå