Nilsen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Silverstone prøver seg nok en gang med et vinklet hovedkort, denne gangen med et enklere design. Les mer Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva med noen bilder som viser hvordan det ser ut når kabler er koblet til på eksternportene? Tenker f.eks. hvordan det ser ut når man har 2xDVI, ethernet, 3-4 usb kontakter og en lydkabel tilkoblet. Blir det mye rot for å få det ut pent? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fin og velskrevet anmeldelse! Jeg synes forgjengeren er et hint penere, men også denne vil være en perle på skrivebordet. Foretrekker å ha vinduet på venstre side, men samtidig har jeg faktisk ikke så mye imot det stilrene preget et kabinett uten vindu har. Ellers er dette en klar forbedring over FT01, uten særlige svakheter som gjør seg bemerket. Fortsett slik! Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Velskreven? De bør endre "satt" (preteritum av sitte) til "satte" (pret. av sette) et par steder. Og "når" til "da". Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Dette så ut som et pent kabinett med fine løsninger, men jeg vil også se bilder av toppen når kabler er tilkoblet. Ser for meg at det kommer til å se relativt dumt ut... I denne prisklassen synes jeg Lian Li PC-A71 frister mer, men det er bare min smak Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 mrhanky: Tenkte forsåvidt mer på språk og evne til å formidle på en forståelig måte, framfor de få grammatikkfeilene som er tilstede. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Blir en spaghetti av kabler som kommer ut bak.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Så en video av kabinettet på youtube for en tid tilbake og bestemte meg allerede da for at det kunne være mitt neste kabinett. Etter å ha lest anmeldelsen her ble den tanken forsterket. videoen: Se filmen hos Youtube Eneste jeg tenker på er hvordan det vil se ut med alle I/O enheten koblet opp Edit: Velskreven? De bør endre "satt" (preteritum av sitte) til "satte" (pret. av sette) et par steder. Og "når" til "da". Hehe Språket er fint men det er litt skrivefeil, ja(ikke at jeg kunne gjort det noe bedre) Endret 28. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
amish Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har faktisk tenkt i en stund nå å kansje bygge meg et slikt kabinett. Bare at jeg har lyst at det skal være helt fritt for tull som vindu og synlige inntaks hull slik som det er på baksiden for PSUen. Må vel finne en anen måte å sette den inn. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) men det er vanskelig å vite om dette på forhånd (uten å lese anmeldelser hos hardware.no, så klart :-) word Endret 29. desember 2009 av nadezico Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 men det er vanskelig å vite om dette på forhånd (uten å lese anmeldelser hos hardware.no, så klart :-) word +1 Veldig positivt at dette blir oppdaget og opplyst om Lenke til kommentar
KS Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg syns dette kabinett virker intr pga overtrykket som visstnok skal holde støvet unna. Andre kabinetter som har dette? PC'n skal stå på et soverom, hvor støv er et stort problem. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Over trykk får du ganske enkelt vist du sørger for å få dyttet inn mer luft enn det som trekkes ut av kabinettet. Vist det er forholdsvis tett vil du kunne få overtrykk ved å bruke 2x120mm som trekker inn og 1x120mm som skubber ut luft. "aiight?" Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ser ganske fint ut dette, men får man plass til DVD-spiller osv. hvis man har fyllt opp de nederste kortplassene? Det ser jo ut som hovedkortet går nesten kant i kant med 5 1/4-enhetene. Lenke til kommentar
KS Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Over trykk får du ganske enkelt vist du sørger for å få dyttet inn mer luft enn det som trekkes ut av kabinettet. Vist det er forholdsvis tett vil du kunne få overtrykk ved å bruke 2x120mm som trekker inn og 1x120mm som skubber ut luft. "aiight?" Terioen er grei nok, men forslag til andre kabinetter? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ser ganske fint ut dette, men får man plass til DVD-spiller osv. hvis man har fyllt opp de nederste kortplassene? Det ser jo ut som hovedkortet går nesten kant i kant med 5 1/4-enhetene. If the 7th expansion slot is used, the maximum depth for optical drive including the connector is 193mm. If the 7th slot is unused, the top two 5.25” drive bay can still only accommodate 180mm deep optical drive while the third, fourth, and the fifth 5.25” drive bay can fit slightly longer 185mm deep optical drives. http://www.silverstonetek.com/downloads/Ma...FT02-Manual.pdf Står alt om limitations der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå