Gå til innhold

PL: Aston Villa - Liverpool - Kamptråd


Varmo

Liverpools beste?  

20 stemmer

  1. 1. Vår beste mot Aston Villa?

    • Reina
      14
    • Johnson
      1
    • Carragher
      0
    • Agger
      0
    • Insua
      0
    • Lucas
      1
    • Aquilani
      0
    • Kuyt
      1
    • Gerrard
      0
    • Benayoun
      0
    • Torres
      2
    • Babel (inbytter)
      0
    • Skrtel (innbytter)
      0
    • Aurelio (inbytter)
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Super- Ang Ngog. Hadde han skulle spilt i dag vet vi alle hvem som hadde måttet vike, og den mannen skaffet oss tre poeng. for min del har jeg ikke noe imot at han ikke kom inn, vi kunne spilt med 2 spisser, men Rafa er for feig til det.

 

Hva skjer med Pacheco, sier nå jeg....

 

Ang kampen så var det ingen overraskelse, meget begrederlig som mange har vært inne på. At Villa er dårlige foran mål får de ta på egen kappe. Vi har Torres så vi trenger bare en 30% sjanse for å score.

 

Tror nok at kampen mot Tottenham vil straffe oss mer med en midtbane bestående av en veik italiener og... vel, ja..- Lucas.

 

Ooooog som så mange ganger før denne sesongen fortjener ingen noen "pris" som "Liverpools beste". Reina kan vel få den siden han stod i veien for ballen et par ganger i dag. Og Torres på en andreplass siden han reddet 3p.

Lenke til kommentar
@Super- Ang Ngog. Hadde han skulle spilt i dag vet vi alle hvem som hadde måttet vike, og den mannen skaffet oss tre poeng.

Nei nei, mener ikke at han behøvde å starte. Men når det har gått 60 min, 70 min, 80 min og enda har vi ikke fått mål - vi har fremdeles 2 bytter igjen, hvorfor ikke kjøre på med det kruttet vi har? At Rafa er feig, OK, men jeg forstår det fortsatt ikke.

Lenke til kommentar

N'Gog var på benken. At han ikke ble puttet innpå aner vi ikke, men jeg tviler sterkt på at det blir en Keane-episode ut av det. Sa før kampen at jeg ønsket og se N'Gog/Torres på topp, men det blir jo bare drømming. Forøvrig synes jeg vi har fryktelig lite løp offensivt i banen. Hadde vi slått pasningene litt hardere, samtidig flere hadde gått på løp samtidig ville det vært mye enklere å komme til sjanser. Slik som Arsenal gjør på sitt beste. Nå er alt ganske tilfeldig i vårt spill føler jeg.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...