Gå til innhold

PL: Aston Villa - Liverpool - Kamptråd


Varmo

Liverpools beste?  

20 stemmer

  1. 1. Vår beste mot Aston Villa?

    • Reina
      14
    • Johnson
      1
    • Carragher
      0
    • Agger
      0
    • Insua
      0
    • Lucas
      1
    • Aquilani
      0
    • Kuyt
      1
    • Gerrard
      0
    • Benayoun
      0
    • Torres
      2
    • Babel (inbytter)
      0
    • Skrtel (innbytter)
      0
    • Aurelio (inbytter)
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pirja, kanskje 150x ganger bedre enn det DERE spilte på den fotballbanen i dag. Spesielt hvis man sammeligner hele 90 min av Pool og siste 45 av Villa. Var så begredelig kjedelig, negativ og stygg fotball dere kom med. Det er rett og slett fucked up. Skal ikke være mulig. Agbonlahor sjansen, Carew heading, Downing volley og flere skumle innlegg osv. Hva hadde dere? En snubling som plutselig skapte Torres alene med keeper. Ikke prøv å sammenligne disse to lagene i kveld en gang. Umulig å gjøre.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Før de 2-3 sjangsene til Villa var det like mange avslutninger på mål, og 8-9 favør Liverpool i avslutninger mot mål. Så helt ufortjent var det ikke.

 

Men det gjelder å vinne, og vi må ha litt flaks for å få selvtilliten tilbake. Så jeg driter i hvem som fortjente det mest.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Skal du bare bruke de stats og late som du er blind ellers? Anbefaler deg å se andre omgangen igjen, for da skjønner du hva jeg sier. Første var kanskje like dårlig av begge. Det er selve kampen det er snakk om her, og alle som så kampen kan si at det var utrolig ufortjent. Kan ikke alltid bare bruke stats og få de til å være perfekte i din favør.

 

Men det gjelder å vinne, og vi må ha litt flaks for å få selvtilliten tilbake. Så jeg driter i hvem som fortjente det mest.

 

At det skal skje i en så stor kamp hvor det betyr så mye hvem som tar alle poengene er rett og slett uretteferdig for Villa her. Det var en 6 poengs kamp, og at Liverpool vant det med et slikt mål etter DEN kampen av dere er så utrolig at det ikke skal være mulig.

Lenke til kommentar
Før de 2-3 sjangsene til Villa var det like mange avslutninger på mål, og 8-9 favør Liverpool i avslutninger mot mål. Så helt ufortjent var det ikke.

En statestikk for avslutninger på mål betyr ingenting. Det er hvordan avslutningene er, som betyr noe. Triller ballen inn til keeper, som på våre muligheter? Eller er det kanonskudd som Reina heldigvis står i veien for? Så dette resultatet var på ingen måte fortjent, vi spiller alt for dårlig, spesielt i store deler av 2. omgang. Men GUD hvor deilig det er allikevel! :D

 

Edit: blablabla

Endret av Sagberg
Lenke til kommentar

Tc min venn du kan umulig ikke ha sett mange Liverpoolkamper i år om du synes dette var ræva.

 

 

Seriøst jeg fikk orgasme når Torres kilte den nede i lengste hjørne (setningen høres faktisk mer creepy ut enn jeg hadde planlagt) :p. Menne for en mann, og jeg elsker deg noe satans mye.

Lenke til kommentar

Nja, egentlig ikke. Har sett dere spille verre ja, men dette avr dårlig OG kjedelig. Prøvde egentlig bare å gi ballen direkte til Gerrard eller Torres, som skulle løpe forbi en eller to Villa spillere før de ga ballen tilbake til hverandre eller ned til Kuyt. Var så jævlig kjedelig, PLUSS at det nesten aldri fungerte heller. Ganske ekkelt, for å oppsummere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...