Gå til innhold

PL: Aston Villa - Liverpool - Kamptråd


Varmo

Liverpools beste?  

20 stemmer

  1. 1. Vår beste mot Aston Villa?

    • Reina
      14
    • Johnson
      1
    • Carragher
      0
    • Agger
      0
    • Insua
      0
    • Lucas
      1
    • Aquilani
      0
    • Kuyt
      1
    • Gerrard
      0
    • Benayoun
      0
    • Torres
      2
    • Babel (inbytter)
      0
    • Skrtel (innbytter)
      0
    • Aurelio (inbytter)
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle nok vært straffe, men dommerne har en tendens til å være feige når han vipper ballen først til egen spiller. Trur han hadde fått straffe hvis han hadde dyttet ballen i en annen retning. SKAL uansett uten tvil være straffe, Kuyt er først på ballen og blir meid ned av Dunne.

Endret av mnorm
Lenke til kommentar

Tanker om første omgang: Den sentrale midtbanen er problemet. Lucas ruser alt for mye som førsteforsvarer og skaper skumle overganger for Villa. Aquilani viser at løpskapasiteten ikke er der den skal være i PL. Vet ikke om det er pga skadeavbrudd. Men som en ballfordelende midtbanespiller er det helt avgjørende at du holder deg spillbar og i bevegelse. Aquilani har ikke klart det i første omgang og har falt litt ut av kampen.

 

Liverpool ble snytt for straffe i mine øyne. Men det kunne blitt en farlig situasjon hvis Kuyt hadde dempet ballen bedre enn det han gjorde. Førstetuochen hans er rett og slett begredelig.

Lenke til kommentar

Jeg er møkka lei soneforsvaringene Benitez sverger til på dødballer. Viser gang på gang at det er livsfarlig for oss selv.

 

Dunne har hatt 2 stygge taklinger i første, fortsetter han slik blir det rødt tidlig i neste omgang. Ellers så synes jeg vi klarer oss ok, og spiller litt bedre enn mot wolves.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...