Gå til innhold

PL: Aston Villa - Liverpool - Kamptråd


Varmo

Liverpools beste?  

20 stemmer

  1. 1. Vår beste mot Aston Villa?

    • Reina
      14
    • Johnson
      1
    • Carragher
      0
    • Agger
      0
    • Insua
      0
    • Lucas
      1
    • Aquilani
      0
    • Kuyt
      1
    • Gerrard
      0
    • Benayoun
      0
    • Torres
      2
    • Babel (inbytter)
      0
    • Skrtel (innbytter)
      0
    • Aurelio (inbytter)
      1


Anbefalte innlegg

29.12.02

Aston Villa - Liverpool

Kampstart: 20.45 (GMT +1)

Canal + Sport 1 - Sky Sports

Dommer: Peter Walton

 

Liverpool%20v%20Aston%20Villa%20Premier%20League%20sBG1Y6l0U_cl.jpg

 

Liverpool drar til Brimingham for å møte Aston Villa borte på Villa Park. En kamp som vil bli veldig viktig med tanke på å komme seg opp i kampen om topp 4 igjen.

 

Liverpool møtte Wolves på boxing-day, og kom fra det med en 2-0 seier, uten å overbevise. Aston Villa på sin side har møtt Arsenal så langt denne romjulen, og måtte se seg slått 3-0. Da lagene møttes tidligere i sesongen måtte Liverpool se seg slått 3-1.

 

Før kampen ligger Aston Villa på en 5. plass på tabellen, Liverpool befinner seg tre plasser lenger ned for øyeblikket, men avstanden er ikke større enn 5 poeng, og med seier vil Liverpool kunne begynne å lukte på plasseringer som gir CL-kvallik igjen.

 

Mulig startoppstilling - Liverpool:

 

----Reina----

Johnson-Carragher-Agger-Insua

---Lucas--Aquilani---

Kuyt--Gerrard--Babel

----Torres----

 

 

Mulig startoppstilling - Aston Villa:

 

----Friedel----

L. Young-Dunne-Collins-Warnock

Milner-Sidwell-Petrov-Downing

---Carew-Agbonlahor---

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke se Aurelio på banen. Skal for faen ikke spille med en back på vingen når vi har andre som kan spille der. Hva har skjedd med Riera? Om ikke han spiller så satser vi på at Yossi blir klar. Drømmer forøvrig om at vi spiller med N'Gog/Torres på topp i kveld. Skjer jo ikke selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Denne kampen er ubeskrivelig viktig for Lfc. Vinner Villa denne, skal det bli tungt å få CL plass. Dere er da avhengige av at tre klubber med meget solide tropper og etterhvert noe erfaring skal feile, noe jeg finner utenkelig.

 

Vinn eller forsvinn. Dere har Tottenham hjemme i neste runde, for øvrig. Et lag som ser virkelig stabile ut under Happy Harry. Ta med pengedopa Shitty og det blir en dogfight frem til vi skriver mai 2010.

 

Liverpool har nå 30 poeng på 19 kamper og et nokså tøft vårprogram fremfor seg. Birmingham på 32 og like mange kamper anser jeg ikke som noen fare, men City/A.Villa på 35/19 og Tottenham på 37/20 derimot - vil utgjøre en trussel. Dersom Liverpool taper i dag er de hhv 7 og 8p bak alle disse lagene, og det er mye å hente for et lag som er helt avhengige av to skadeutsatte spillere.

 

my 2 cents.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Denne kampen er ubeskrivelig viktig for Lfc. Vinner Villa denne, skal det bli tungt å få CL plass. Dere er da avhengige av at tre klubber med meget solide tropper og etterhvert noe erfaring skal feile, noe jeg finner utenkelig.

 

Vinn eller forsvinn. Dere har Tottenham hjemme i neste runde, for øvrig. Et lag som ser virkelig stabile ut under Happy Harry. Ta med pengedopa Shitty og det blir en dogfight frem til vi skriver mai 2010.

 

Liverpool har nå 30 poeng på 19 kamper og et nokså tøft vårprogram fremfor seg. Birmingham på 32 og like mange kamper anser jeg ikke som noen fare, men City/A.Villa på 35/19 og Tottenham på 37/20 derimot - vil utgjøre en trussel. Dersom Liverpool taper i dag er de hhv 7 og 8p bak alle disse lagene, og det er mye å hente for et lag som er helt avhengige av to skadeutsatte spillere.

 

my 2 cents.

Agree.

 

Men nå har det vist seg at så si alle topplagene har gått på en del smeller allerede. Så at det blir flere poengtap for de innen topp 4/7 vil være en realitet.

 

 

Men som sagt. Villa på hjemme bane i den formen de er nå vil være vanskelig. Flaks at A.Young er ute. Jeg håper med hele mitt hjerte og kropp av Liverpool tar dette, men jeg tror det kan bli vanskelig med den formen vi har vist i det siste.

Lenke til kommentar

The Reds XI in full is: Reina, Johnson, Carragher, Agger, Insua, Benayoun, Lucas, Aquilani, Kuyt, Gerrard, Torres. Subs: Cavalieri, Skrtel, Aurelio, Kyrgiakos, Babel, Ngog, Spearing.

 

 

 

Pacheco utelatt fra troppen etter en god kamp, Aaawwwwrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...