Gå til innhold

Wolfenstein: Enemy territory


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg forstod fra artikkel på dinside.no (tror jeg) så var det planlagt singleplayer i ET, men det ble skrinlagt etter store forsinkelser og for dyrt. Men det fine med ET er at man ikke trenger RTCW for å spille ET, ET er gratis online multiplayer spill som fungerer som er stand alone produkt etter slike jeg forstod det. Skal hente det ned i kveld og teste det senere idag tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Slik jeg forstod fra artikkel på dinside.no (tror jeg) så var det planlagt singleplayer i ET, men det ble skrinlagt etter store forsinkelser og for dyrt. Men det fine med ET er at man ikke trenger RTCW for å spille ET, ET er gratis online multiplayer spill som fungerer som er stand alone produkt etter slike jeg forstod det. Skal hente det ned i kveld og teste det senere idag tenker jeg. :)

 

Stemmer det. Singleplayer-delen gikk i bøtta, og de slapp multiplayerdelen gratis. Ganske så kult gjort spør du meg!

Lenke til kommentar

fantastisk bra gjort, satt og lasta det ned i går og dette var jaggu verdt å bruke halvannen time på... flott å se at det finnes noen snille spillprodusenter der ute (som gir oss gratisreklame, hehe)...

 

ganske artig spill også, men det kjører litt tregt på maskina mi, men det kan jo rettes på i setup...:) føler meg riktignok grådig grønn i detta, bare hev meg ut på nettet igår, tenker jeg skal ta en titt på manualen, ja... :oops:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
er for det meste engineer. har vært oppe i underkant på 500 på demoen.

aner ikke hva jeg har greid på full versjonen. sikkert noen lunde det

samme. bytter litt på å være engineer og "sniper".

 

Demo av Enemy Territory? Trudde dem bare ga ut

full versjonen..

Lenke til kommentar

Før dem slapp ut Fullversionen var en såkalt "test" version ute.

Dette var for å teste selvfølgelig og fikse mest mulig bugs før spillet ble sluppet, noe de har lykkes med :)

 

Jeg tror Rtcw:ET kan bli stort siden det er gratis og skikkelig bra.

Har allerede opp mot 1000servere og 5000spillere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...