bulldog Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Vet ikke om det har vært oppe her før, men nå Wolfenstein: Enemy territory sluppet! Du kan laste det ned gratis for eksempel herfra: http://www.3dgamers.com/games/wolfensteinet/#filelist Lenke til kommentar
mr x Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Vet ikke om det har vært oppe her før, men nå Wolfenstein: Enemy territory sluppet! Du kan laste det ned gratis for eksempel herfra:http://www.3dgamers.com/games/wolfensteinet/#filelist er dette en singelplayerversjon,eller er det bare multiplayerversjonen som er gratis ? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Slik jeg forstod fra artikkel på dinside.no (tror jeg) så var det planlagt singleplayer i ET, men det ble skrinlagt etter store forsinkelser og for dyrt. Men det fine med ET er at man ikke trenger RTCW for å spille ET, ET er gratis online multiplayer spill som fungerer som er stand alone produkt etter slike jeg forstod det. Skal hente det ned i kveld og teste det senere idag tenker jeg. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Slik jeg forstod fra artikkel på dinside.no (tror jeg) så var det planlagt singleplayer i ET, men det ble skrinlagt etter store forsinkelser og for dyrt. Men det fine med ET er at man ikke trenger RTCW for å spille ET, ET er gratis online multiplayer spill som fungerer som er stand alone produkt etter slike jeg forstod det. Skal hente det ned i kveld og teste det senere idag tenker jeg. Stemmer det. Singleplayer-delen gikk i bøtta, og de slapp multiplayerdelen gratis. Ganske så kult gjort spør du meg! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Forresten et veldig spennende spill. Man spiller kampanje online. Lastet det ned og spilt det nnoen timer nå. Ganske kult Det beste i livet er gratis! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 fantastisk bra gjort, satt og lasta det ned i går og dette var jaggu verdt å bruke halvannen time på... flott å se at det finnes noen snille spillprodusenter der ute (som gir oss gratisreklame, hehe)... ganske artig spill også, men det kjører litt tregt på maskina mi, men det kan jo rettes på i setup... føler meg riktignok grådig grønn i detta, bare hev meg ut på nettet igår, tenker jeg skal ta en titt på manualen, ja... :oops: Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 høyeste grad xp points dere har fått? :-? Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 høyeste grad xp points dere har fått? :-? jeg 243 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 snipa meg opp til 340 på slutten av europa-campaignen en gang... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har selv fått over 700 xp, på en norsk server. Spilte som Medic (combat medic eier) Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Litt for høyt tempo for meg, men jo da - likte at det var gratis =D Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Enemy territory er skikkelig bra Jeg har vært over 1000xp som LT Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 er for det meste engineer. har vært oppe i underkant på 500 på demoen. aner ikke hva jeg har greid på full versjonen. sikkert noen lunde det samme. bytter litt på å være engineer og "sniper". Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 er for det meste engineer. har vært oppe i underkant på 500 på demoen.aner ikke hva jeg har greid på full versjonen. sikkert noen lunde det samme. bytter litt på å være engineer og "sniper". Demo av Enemy Territory? Trudde dem bare ga ut full versjonen.. Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det er full version(splash damage ble low on cash så de ga heller ut multiplayer og dreit i singleplayer) Men det er fint at det er gratis!!!! :smile: Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Før dem slapp ut Fullversionen var en såkalt "test" version ute. Dette var for å teste selvfølgelig og fikse mest mulig bugs før spillet ble sluppet, noe de har lykkes med Jeg tror Rtcw:ET kan bli stort siden det er gratis og skikkelig bra. Har allerede opp mot 1000servere og 5000spillere! Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Forresten til alle dere som er nye til Enemy territory. Dere finner masse nyttig informasjon her: http://www.rtcwonline.com/dummies/ Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå