mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det kom ikke før lenger ut i forholdet... Før jeg traff han testa jeg meg for alt sammen og hadde ingenting.. Så uansett er løpet kjørt, for jeg er garantert smitta i dette tilfellet. Og har du vært hos legen? Lenke til kommentar
Gjest Guest_eva_* Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg håper da virkelig det brukes kondom når dere har sex med tanke på alt dritet han viser symptomer til! Når det er sagt, om dere bruker kondom, kan det være han reagerer på kondomen. Har han noen gang blitt satt på antibiotika? Prøv latexfrie kondomer - eller spør på kondomeriet etter alternativer. Hjalp meg i liknende situasjon. Når sex føles kjipt hver gang så faller lysten raskt uten at man nødvendigvis kan styre det mentalt. Viktig å få ting på skinner så raskt som mulig for å unngå at kroppen reagerer negativt med manglende respons pga kjipe opplevelser. Lykke til! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg håper da virkelig det brukes kondom når dere har sex med tanke på alt dritet han viser symptomer til! Når det er sagt, om dere bruker kondom, kan det være han reagerer på kondomen. Har han noen gang blitt satt på antibiotika? Prøv latexfrie kondomer - eller spør på kondomeriet etter alternativer. Hjalp meg i liknende situasjon. Når sex føles kjipt hver gang så faller lysten raskt uten at man nødvendigvis kan styre det mentalt. Viktig å få ting på skinner så raskt som mulig for å unngå at kroppen reagerer negativt med manglende respons pga kjipe opplevelser. Lykke til! Svarer du meg siden du quoter meg? Hun har sagt hun ikke tåler glidemiddelet på kondomer. De er inne i en sirkel der de gir hverandre sykdommene med jevne mellomrom. Ekte kjærlighet. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det kom ikke før lenger ut i forholdet... Før jeg traff han testa jeg meg for alt sammen og hadde ingenting.. Så uansett er løpet kjørt, for jeg er garantert smitta i dette tilfellet. Garantert er du nok ikke før du har testet positiv for en eller annen sykdom. Du er f.eks ikke på langt nær garantert å bli smittet av en HIV-positiv person selv om du har sex med vedkommende gjentatte ganger. Sjansen for å bli smittet øker naturlig nok med antall ganger man har sex, men teoretisk sett er man aldri garantert å bli smittet. I en stor nok gruppe vil det alltids være en eller annen person som sniker seg unna smitte selv om man er aldri så utsatt. Dette må såklart ikke tolkes til at det trygt å ha sex uten kondom, poenget er bare det at man aldri bør anta at man er smittet før man faktisk har det bekreftet, og er man ikke smittet (eller det ikke er bekreftet) så kan det virkelig lønne seg å forhindre at man blir det. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg sa jo han hadde prøvd både Canesten og Dactacort! Han bruker såpe som er egnet for underliv. Godt mulig han reagerer på meg, men jeg har prøvd å gjort alt mulig selv for at han ikke skal bli påvirket av min bakterieflora. Har selv hatt flere kurer og div. tabletter for å se om noe forbedret seg. Kondom bruker vi lite, dessverre, siden jeg ikke tåler glidemiddelet som er brukt på dem. Hvis ikke en kur løser problemet så må man ofte grave dypere for å finne ut hvorfor soppen trives og kommer tilbake hele tiden. Hvis du søker på dette så ligger det en god del info om det på nettet. Og hvis du finner en type kondom som egner seg så er det jo lettere å finne hvem som evt er/har problemet hvis problemet avtar for en av dere. Lenke til kommentar
Homeopathelikopteret Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hørtes ikke veldig sannsynlig ut dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå