Rubenevo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva bør jeg spise når jeg trener vekter? Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva bør jeg spise når jeg trener vekter? Mat som inneholder: Protein, karbohydrat og fett. Havregryn, egg, melk, nøtter, kylling, fisk og mm. Tar deg 2 minutter og lete litt rundt her. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=648028 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) 1/3 av tellerken proteiner og fett. - Kjøtt, fisk, kylling 1/3 av tellerken med karbohydrater. - Poteter, ris, pasta 1/3 av tellerken med grønnsaker. - alt fra grønnsaker. Sånn er det min mor pleier å sette opp middagen --------------- Det er ikke bare å ete protein rik mat og vente på resultater. Du må ha en plan. For å bygge muskler må du være i kalorioverskudd, altså inta mer kalorier enn kroppen forbrenner. Sånn er det jeg pleier å sette opp kostholdet mitt: Proteiner: 2,2g x Kroppsvekt Karbohydrater: ... Fett: ... Det jeg mener med ... er at det egentlig ikke spiller så stor rolle, fett og karbohydrater er begge gode for muskelbyggning. Det som gjelder er å ha nok karbohydrater for å fylle opp musklene med glukose og fett for å holde horomon produksjonen likestilt. Få i deg en god menge karbohydrater etter trening. Så konklusjonen er. Innta 2,2g protein x kg i kroppsvekt og innta resten av kaloriene fra fett og karbohydrater. Endret 28. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå