Riot™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har INGEN aning hvor jeg skal plassere denne; Har seg slik at jeg skal koble opp to store TVer til ÈN pc. Denne pcen (laptop) har kun 1 stk HDMI. Ene TVen vil ha distanse på ca 5m, mens andre vil ha minst 20m. Dette skal settes opp i en butikk. TVene skal vise diverse reklamer for bedriften, og skal kjøre synkronisert, så to pcer er out of the question. HDMI-splitter og laaaang hdmikabel? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Med distanse så mener du avstanden fra laptop'en? Spørs litt på hvordan TV'ene er plassert. Hvis det er som på tegninga øverst og TV'en også har en HDMI utgang så kan du muligens kjøre gjennom den og spare litt kabel samt unngå splitter. Hvis det er som på tegninga nede så må du nok finne deg en splitter og en lang kabel, kanskje t.o.m. skjøte om du ikke har en kabel på 20m. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Må jeg da ha 1 inn, 2 ut, eller 2 inn, 1 ut? Splitteren jeg tenker på. TVene har kun èn HDMI. 2x50PQ1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå