PzMan Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Beklager hvis dette er feil sted å poste dette. Anyway, jeg bestilte noen ting via ebay før jul og i dag kunne jeg se at ifølge DHL så er pakkens status: "Forsendelse på vent". Jeg lurer på hva det betyr (den er allerede blitt tollbehandlet så det kan ikke være det). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det betyr at pakken er satt på vent. Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Det betyr at pakken er satt på vent. Det hadde jeg en svak mistanke om allerede før jeg skrev innlegget mitt . Men det jeg lurte på egentlig var hva var det DHL "ventet på"... Uansett pakken har skiftet status. Den ble kjørt fra Oslo og returnert til Oslo halv time senere. Fire timer etter det ble den prosessert (samme sted). Hadde håpet at pakken ville komme idag men det ser ut som om den kommer en eller annen gang i januar. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Poenget mitt er at "vent" er en veldig generell status. Hvordan skal vi vite hva "vent" egentlig betyr? Ring til DHL og snakk med dem, så får du nok eg bedre svar en hva vi klarer å gjette oss frem til Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Poenget mitt er at "vent" er en veldig generell status. Hvordan skal vi vite hva "vent" egentlig betyr? Jeg håpet på at noen her på forumet hadde erfaring med DHL og at stort sett disse ville svare på innlegger mitt. Ring til DHL og snakk med dem, så får du nok eg bedre svar en hva vi klarer å gjette oss frem til Sist gang jeg ringte et sånt spesialnummer måtte jeg vente nesten en time og sluttkostnaden for den samtalen var litt over 150 kroner. Siden dette gjelder en sak som koster totalt litt under 180 kroner er jeg ikke keen på en lignende kostnad en gang til... Edit: 'leif Endret 28. desember 2009 av PzMan Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 "Forsendelse på vent" betyr ganske enkelt at pakken venter på en elelr annen handling. Dette kan være at den venter på utkjøring (som ikke skjer hver dag i julen), evt. andre ting som må på plass før den kan komme videre i prosessen. Med andre ord en generell status hos DHL. Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 "Forsendelse på vent" betyr ganske enkelt at pakken venter på en elelr annen handling. Dette kan være at den venter på utkjøring (som ikke skjer hver dag i julen), evt. andre ting som må på plass før den kan komme videre i prosessen. Med andre ord en generell status hos DHL. Riktig, har selv brukt DHL, og jeg fikk samme beskjed når den kom til Oslo. De klarte selvfølgelig å misforstå Bergen med Trondheim, men jeg fikk pakken etterhvert, med et stort hull i esken Morsomt når man har bestilt en forsterker :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå