Hakasu Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som kan hjelpe meg med hva slags utstyr som trengs om jeg skal filme det som skjer på TV'en mens jeg spiller, for å kunne bruke det til f.eks å legge ut på youtube. Jeg trenger vel en kabel mellom PC og TV, samt software som filmer det? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
sinzim Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 De fleste jeg kjenner som driver med sånn bruker Fraps for å filme bildet. Den finnes neppe i gratisversjon dog :/ Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Stemmer, men fraps kan vel ikke brukes for å filme fra TV? Trodde det bare var for PC filming.. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som kan hjelpe meg med hva slags utstyr som trengs om jeg skal filme det som skjer på TV'en mens jeg spiller, for å kunne bruke det til f.eks å legge ut på youtube. Jeg trenger vel en kabel mellom PC og TV, samt software som filmer det? Noen som kan hjelpe meg? Du trenger et "capture card" og blir nødt til å bruke SCART-kabler tror jeg, hvis ikke du vil investere i et filmkamera. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 EasyCap virka bra! Tenker jeg skal kjøpe en sånn og teste! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Jeg har en, den funker. ;D Men du får ikke HD signaler, kun kompositt (rød hvit gul). Endret 28. desember 2009 av timb Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Ah, ok. Jamen er nesten ikke nødvendig med HD om det kun skal vises på youtube eller lignende da. Men er det vanskelig å få til å fungere? Og følger det med software som lar deg lagre det rett på harddisken? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er veldig få løsninger for å ta opp i HD, desverre.. Det følger med software, men dete r ganske dårlig. Pass på å kjøpe versjonen som kan recorde i PAL60. Jeg har den som kun kan recorde i PAL50..det vil si at blant annet Halo 3 ikke funker. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hauppauge HD PVR har jeg. Den filmer i HD. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Er veldig få løsninger for å ta opp i HD, desverre.. Det følger med software, men dete r ganske dårlig. Pass på å kjøpe versjonen som kan recorde i PAL60. Jeg har den som kun kan recorde i PAL50..det vil si at blant annet Halo 3 ikke funker. Ah, tusen takk! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan også bruke HD/DVD-opptager. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har lurt på dette lenge, flaks jeg snublet over denne Lenke til kommentar
kvalheim1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kan man koblet et HD filmkamera/Fotaoapperat med film på tven, og filme direkte ? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 De fleste jeg kjenner som driver med sånn bruker Fraps for å filme bildet. Den finnes neppe i gratisversjon dog :/ Fraps finnes i gratisversjon jo, men det er nok bare til PC. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dazzle DVD Recorder er også eit alternativ. Har tenkt å kjøpe Dazzle, men ser ut som at det er masse arbeid å montere. Er det nokon som har erfaring med Dazzle? Hauppage HD PVR og DVD opptaker blir fort over 1000-lappen. Easycap har eg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå