Tardface Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Heisann. Skal kjøpe meg nytt snowboard og lurte på hvilket jeg burde kjøpe.. Vil helst ha noe i prisklassen mellom 2-3000kr.. Helst en brett-pakke, med brett, binding, og sko. (sko er ikke et must..) Har sett litt på dette snowboardet fra 5150: http://boardshop.no/node/17263 Noen som vet om dette er et godt brett? Vil ha et brett som er ganske mykt og lett - altså fint til å trikse og hoppe litt med.. er ikke noen pro akkuratt, på en skala fra 1-10 er jeg vel muligens en 5'er Eller så har jeg sett på dette brettet; http://boardshop.no/node/19925 Hva syntes dere om dette? Hvilket av disse burde jeg velge? Har dere noen andre bedre forslag? På forhånd takk, Mvh Tardface Endret 28. desember 2009 av Tardface Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er du nybegynner? 5150 er eit veldig bra nybegynnermerke. Har sett mange andre som også lurer på denne pakken, så den er tydeligvis ganske bra. Brett fra Nitro er bra, kanskje du kunne søkt litt etter det også på boardshop) Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Er egentlig ikke nybegynner.. Har stått på snowboard i 2 år (tredje sesong nå), men er fortsatt ikke så veldig god.. Kan kjøre, svinge, ta grab og 180 , men ikke noe mer liksom. Har sett litt på Nitro også ja, men der er ofte prisen 3-4000kr uten binding eller sko, og det er litt i dyreste laget for meg akkuratt nå.. Lenke til kommentar
bmwpower96 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kan du si litt mer om kjøre stilen din kansje, og hvilket brett du har hatthvor ofte du kjører. Greit med litt info, selv kjører jeg ELAN en nokkså ukjent merke men det funker for meg. Hvis du sier litt kansje jeg kunne funnet et brett til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå