Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Rubenevo; Du må nesten kjøpe deg stang og vektsiver. Stronglifts funker dårlig med hantler. OK, hvor tunge vekter bør jeg kjøpe? og hva bør jeg gjøre frem til jeg får kjøpt stang og vekter? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjøp så tunge vekter som du trenger. Begynn med 20-30kg, øk med 2kg hver trening og kjøp 10-20kg hver måned. Til du har kjøpt vekter så anbefaler jeg deg. 1) Les gjennom hele tråden 2 ganger. 2) Leit litt rundt på internet om informasjon om kosthold og trening 3) Kjøp deg noen par bøker. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Tusen takk!!!!' hvilke bøker anbefales? Endret 29. desember 2009 av Rubenevo Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Styrke: 5/3/1 av Jim Vendler Starting Strenght 2nd (teknikker og sånt) Stronglifts 5x5 (Gratis) Fett forbrenning: Metabolic Blast (simple and plain. Alt du TRENGER å vite om fettforbrenning, kostholdsrådene i boken kan være litt uppdatert) Bodybuilding: The Truth About Muscle (Samme forfatteren som har laget Metabolic Blast. Alt du TRENGER å vite om muskler, kostholdsrådene i boken kan være litt uppdatert) Brink's Bodybuilding Revealed (En grei bok, boken er basert på forskning.) Skader og oppvarming: Optimal Oppvarming av Sandvik Sider du bør sjekke; http://sandvikstraining.com http://stronglifts.com Det er forsåvidt de bøkene jeg har lest og jeg anbefaler alle! The Truth About Muscle og Metabolic Blast er ganske greie bøker som går RETT PÅ SAK. Alt du trenger å vite om skader, fett forbrenning, kosthold (noe er litt uppdatert), trening (hvordan muskler virker). Ikke noe bullshit. 5/3/1 er også en bok jeg anbefaler på det sterkeste, har ikke prøvd ut methoden helt sikkelig men har tro på den. Bodybuilding Revealed er basert på studier, tror det var noe rundt 35 sider med refferanser Denne boken går LAANT inn på kosthold, mat, trening, skader og alt du trenger å vite om bodybuilding egentlig. Endret 29. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Hvordan stang trenger jeg? lengde og sånne ting? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er sjeldent jeg faktisk klarer å bli irritert over spørsmålene som kommer, med tanke på at du må lese våre svar uansett. Hvorfor ikke bare lese en av bøkene som blir anbefalt? Hvis du i tillegg har en onkel som jobber på XXL, hvorfor ikke bare få han til å snakke med en av sine kollegaer som jobber på rett avdeling ang anbefalt utstyr? Tipper du ikke har ubegrenset med plass eller penger, så foreldre må sikkert inn i bildet også.. Når det gjelder stang, er det en vanlig benkpress stang (den var litt lett, men tipper den vil holde til ditt bruk..) Du trenger i tillegg vektskiver. Jeg ville også kjøpt meg en slik, utrolig bra trening for kjernemusklaturen og vingene. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Takk da vet jeg hva jeg skal ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå