Knife Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Nå ble det litt mange spørsmål her.. bIsk0p og jeg kan vel ha forskjellige meninger, begger funker. Spis det du kommer over, svøm, hold deg aktiv. I lang bassis så vil du få muskler så lenge du spiser nok. Ang markerte muskler. Det er fettprosenten som bestemmer hvor markert du er, har du lite fett på kroppen er musklenene mye mer synlig enn hvis du har mye. Jeg synes at vektløfting er gøy, jeg liker det virkelig. De som trener fotball har kanskje et mål om bli en fotball spiller en gang (tenker på sånn fjortis tankegang). Samme med meg, jeg driver med vektløfting (ja, det er en sport) og jeg vil bli noe innenfor det feltet. Det er virkelig mange 16 åringer som begynner på treningsstudioet, for å bli mer likt av jentene. Men det er få som fortsetter med det, de går på treningsstudio 3 månder også slutter de fordi de ikke klarer å oppnå noe. Tipset mitt er å vente med treningsstudio, til du kanskje er 14 år. Sett deg ned, les litt om det og lag en plan. Hvordan skal du begynne, hvordan skal økningnen være i de forskjellige øvelsene, hva du skal spise osv. Så lenge du liker det, og ikke trenger å presse deg inn på treningsstudoet fra dag til dag så kan du komme langt. Endret 29. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Til Pijus. Jeg kommer vel ikke inn på ett treningsstudio? Jeg er helt ening med deg at vektløfting er morsomt! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Leit litt rundt der du bor, jeg fant et treningsstudio her i Bergen som ikke har aldersgrense. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) ok. Er det noen som kan skrive ett program som man får større muskler av? Er det noe jeg må kjøpe som proteinpulver eller noe sånt? Endret 14. januar 2010 av Rubenevo Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvis du ikke setter deg inn i hvordan man får muskler, kommer du ALDRI til å få det.. Det kan jeg si med ganske stor nøyaktiget. Alle som er flinke i noe (om det er bilkjøring, data spill eller sport) vet masse om verktøyet (bilen, datamaskinen eller kroppen) og kan derfor yte maks! Hvis du ikke setter deg inn i hvordan du bygger muskler, så vil du ikke klare å gjøre det. Proteinpulver hjelper deg svært lite på det nivået du utrykker at du har/skal ha.. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Ok. Jeg harlyst på muskler og har ett program som jeg har fulgt seriøst i 4 uker uten noe særlig resultat, så jeg spør om noen har ett program som passer meg? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva som passer for deg er vanskelig å vite. Men start med å spise mer. Hvis du går på kampsport, så burde musklene dine få nok arbeid til å bli større av. Du mangler trolig bare byggesteinene Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Du mangler trolig bare byggesteinene åssen får jeg dem? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du mangler trolig bare byggesteinene åssen får jeg dem? Leser du i det hele tatt hva som blir skrevet+!?!?!?! MAT, proteiner og kalorier trenger du! Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Haha... må virkelig banke det inn her. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Haha... må virkelig banke det inn her. Må nok det! :)Nå har jeg kjønt det! hva er 5x5 stronglift? Er den effektiv og åssen gjør man det? Er den bra for å bli stor og sterk eller anbefaler dere noe annet program? Endret 29. desember 2009 av Rubenevo Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Kan jeg gjøre det hjemme med hantler? Eller har noen ett program for hantler og ting jeg kan gjøre hjemme? Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan jeg gjøre det hjemme med hantler?Eller har noen ett program for hantler og ting jeg kan gjøre hjemme? Du spør jo om det samme hele tiden... Du kan trene hjemme med hantler. synest ikke du burde trene med vekter enda. ta armhevinger, situps og pullups. tren med kroppsvekten din. Mange øvelser du kan gjøre hjemme med hantler. ta en titt Her så får du kanskje noen ideèr. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har du hantler oppi mot 50kg? Hvis ikke. Hvordan funker knebøy med 5kg's hantler mon tro? Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har spurt om det samme hele tiden fordi jeg ikke har fått noe ordentlig svar før nå. Som jeg har spurt om før kan noen anbefale et program? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Stronglifts 5x5 Beginner Guide with BARBELLS! Finnes mange 5x5 programmer, myo, stronglifts, osv. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Stronglifts 5x5 Beginner Guide with BARBELLS! kan jeg få en link? Jeg har vekter opp til 10 kilo til sammen, men jeg kan kjøpe mere utstyr som vektskiver, stenger og benker osv på xxl ganske billig fordi onklen min jobber der så jeg får rabbat! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 www.stronglifts.com Pass på at du lärer teknikkene godt för du hiver på de tunge vektene. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Rubenevo; Du må nesten kjøpe deg stang og vektsiver. Stronglifts funker dårlig med hantler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå