abene Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Datamaskinen for barn i utviklingsland er klar i ny versjon som tynn tablet-PC med berøringsskjerm. Les mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Den der var jo penere enn laptopen min. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Stilig sak! Hvis de ordner en ny "kjøp to, behold én"-kampanje er det kanskje på tide å bli veldedig. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Håper virkelig noen kommer ut for allmenn salg, eller at noen andre viderefører idèen. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nice, tynnere en min kjære macbook Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvis de ordner en ny "kjøp to, behold én"-kampanje er det kanskje på tide å bli veldedig. Hæ? De fleste som leser den overskriften der kommer vel ikke til å tenke over å se hva som faktisk prøves å bli solgt engang. Høres ut som rent tyveri! Men jeg forstår tankegangen, det er en veldig fin idé. Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er jo målgruppen fattigere barn, noe som vil tilsi at den vil nok ikke være tilstrekkelig for oss I de mer "rike" landene. Ligner litt på en liten Gameboy forresten, og er ikke 100 USD mye får et sånnt barn? Eller er det mengingen at veldedighets organisasjoner skal kjøpe dem?. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) CONSEPT DESIGN! Det er slik de ønsker at den skal se ut, ikke hvordan den faktisk SER ut..les hva som står i overskriftene.. *riste på hodet* Endret 1. januar 2010 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå