axl Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 må bare få kommet meg hjem til han Far og henta kamera.. Skal prøve å få gjort det i morra. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Velmont, få nå opp Alfons igjen så kan du hoste dem med Gallery for ham Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 skjer det noe her?? skulle gjerne ha sett en oppdatering eller to.. Lenke til kommentar
axl Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 skjer en hel masse Er mer eller mindre ferdig med kassa nå. Har slitt litt med tilpassing/festing av hovedkortet og plexi dekselet bak, bygd psu inn i plexi oxo. Blir bra gett Det som gjenstår nå er å skru fast komponentene/psu og bakdeksel og krysse fingrene for at ting starter Har jobbet kvelden de siste dagene, så det har vært vanskelig å få tak i kamera, da dama har bilen på dagen i morgen jobber jeg dagen derimot, skal prøve å få tak i kamera før cupkampen mellom FFK-LSK Heia Heia Fredrikstad! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 du bør pusse finiren helt slett så legge på noen lag med trelakk (blank) så legge en 3-4 lag svart lakk. lakker du rett oppå ubehandla finer så blir det ikke fint Lenke til kommentar
axl Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 kassa er ferdig lakka den, pussa ned med 300 papir, deretter 2 lag med strax maling og 2 lag med silkematt lakk. Fått noen riper etter arbeid i etterkant, men det skal jeg klare å fikse tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå