Andy.f Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg har fott en eldre PC som det var win98 på. men det var noe feil så jeg ble annbefalt og formatere hardisken og legge alt inn på nytt. dette gjore jeg men da var cd rommet som er av en eldre type,uten driver. ossen kan jeg få innstalert en driver til cd rommet sån at jeg for lagt inn windows. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Før i tiden var det ikke så enkelt at man bare kunne bruke oppstartsdiskett for win98. Personlig måtte jeg legge inn DOS-driver fra diskett før jeg kunne bruke CD-ROM. Hvis CD-ROMen er fra fordums tid, så pleide det å være med diskett ved kjøp. Hvis jeg ikke husker helt feil, så måtte jeg også legge inn MS-DOS før jeg installerte CD-ROM-driver og Win95. sveinl [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-01-27 14:40 ] Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 En ting til.... Har du sjekka om produsenten av CD-ROMen har noen drivere på nettsiden sin? Sveinl Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Det kommer an på hvor gammel pc'en, men normalt sett så skal det gå heilt greit å bruke oppstartsdisket for å legge inn Win98SE, eller ME. Det du kan gjøre er å se på hjemmesidene til produsenten av cd-rom'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå