Capishe Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei, jeg har problemer med å finne en liten portabel LCD skjerm på 10-13" som kan kobles til en ipod Nano med Apple sin component eller composite AV kabel. Er det noen som kan hjelpe meg med en nettbutikk eller butikk i Norge som selger dette? Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei, jeg har problemer med å finne en liten portabel LCD skjerm på 10-13" som kan kobles til en ipod Nano med Apple sin component eller composite AV kabel. Er det noen som kan hjelpe meg med en nettbutikk eller butikk i Norge som selger dette? Det må da være "tonnevis" med alternativer når det gjelder composite inngang til skjermene (av mange beskrevet som video inngang). Det ser for meg ut til at det er vanlig RCA plugg du har bilder av. Det er imidlertid ikke så billig ser jeg. Komplett hadde det ikke, men det ser ut til at "smartprodukter" har det til ca 3000,-. Jeg har hørt at små skjermer kan være vesentlig dyrere enn større (f.eks. 15") ettersom volumet på 15" er så mye mye større, men du kan jo søke litt på kombinasjoner av RCA, video, composite, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå