Gå til innhold

Tips Om Spill ?

rsteink

Anbefalte innlegg

Jeg har Playstation 3, men den blir desverre ikke brukt så mye som jeg skulle ønsket. Grunnen til dette er at jeg ikke har vert flink til å kjøpe nye spill. Jeg spilte veldig mye når GTA IV kom ut, og spilte gjennom dette. Har småspilt på det helt til jeg kjøpte meg Assasins Creed 2, som jeg snart har spilt gjennom. Har ikke så mye tid til å spille, men vil gjerne ha noe å spille på når jeg er ferdig med Assasins Creed 2. Noen tips? Er spesielt interesert i historiske og eventyrlige spill. Trenger ikke å inneholde så mye skyting og vold, men det er det samme... Assasins Creed 2 er en klar favoritt ;P xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Welhaven: Takk for tipset... Har ikke sett denne "guiden" før ;)

Sindre: Min bror har faktisk Uncharted 2, og det blir litt for mye "straight forward" for meg. Liker spill hvor du kan velge litt, og ha litt frie tøyler ( Eks. GTA IV, Assasins Creed)...

Noen andre som har tips ???

Lenke til kommentar

du kan jo kjøpe the saboteur hvis du liker gta og slikt som du kan gå fritt rundt i byer osv

Det blir som gta bare dette er på 1940 tallet og du gjør oppdrag for folk som går i mot nasistene og du kan gå rundt i byen og bare sabotere tingene dems og ødelegge for dem.

Mye forskjellige oppdrag, alt fra og kjøre racerbil på bane mot andre til og sprenge en bensinstasjon, følge etter folk,stjele og sette på seg klærne dems for og ikke bli igjenkjent.. Du kan løpe opp på alle tak og klatre på alt av vegger også

Vurderer også Assasins Creed 2 jeg, er det verdt og kjøpe og bruke mye tid på?

Hva går det ut på? og gjøre oppdrag slik som på saboteur og gta?

Endret av ray87
Lenke til kommentar
Noen andre som har tips ???

Litt eldre spill, men fortsatt veldig up-to-date, og liker du frihet skal du lete lenge etter noe likeverdig. Snakker da om the Elder Scrolls - Oblivion. Er jo en evig klassiker dette her mener jeg, og har massevis av eventyr og historie som du spør etter.

I tillegg har du jo Fallout 3. Dette er jo også et spill hvor du "reiser" litt, og har eventyret, men også mer action i tillegg da.

Lenke til kommentar
Litt eldre spill, men fortsatt veldig up-to-date, og liker du frihet skal du lete lenge etter noe likeverdig. Snakker da om the Elder Scrolls - Oblivion. Er jo en evig klassiker dette her mener jeg, og har massevis av eventyr og historie som du spør etter.

I tillegg har du jo Fallout 3. Dette er jo også et spill hvor du "reiser" litt, og har eventyret, men også mer action i tillegg da.

Signerer disse, noen av de beste spillene som er til PS3 etter min mening. Du har også Little Big Planet, som er et supermorsomt og originalt plattformspill. Jeg har aldri vært særlig glad i plattformspill, og er det fortsatt ikke, men LBP er noe helt for seg selv.

Lenke til kommentar
Signerer disse, noen av de beste spillene som er til PS3 etter min mening. Du har også Little Big Planet, som er et supermorsomt og originalt plattformspill. Jeg har aldri vært særlig glad i plattformspill, og er det fortsatt ikke, men LBP er noe helt for seg selv.

:)

LBP har jeg ikke testet. Har ikke testet Fallout 3 heller, da jeg akkurat fikk meg PS3 Slim, og da går mye av tiden bort til FIFA 10! Skal kjøpe meg det etterpå derimot. Har spilt Fallout 1 og 2 uendelige ganger, så det skal bli gledelig å starte med 3-eren.

Uansett for trådstarter: veldig gode spill som du fint kan bryne deg lenge på, og da spesielt Oblivion. Leste til og med om en fyr på et forum som hadde spilt i totalt 170 timer på gamet sitt, og han hadde ikke rørt main quest ennå. Endeløst...

Lenke til kommentar

Ville anbefalt deg og lasta ned final fantasy 7(det koster 70kroner ellerno). det er RPG som man kan spille helt fritt,går hvor man vil omtrent etter historien utvikler seg.

sist jeg spilte det så brukte jeg opp 200timer på og gjøre alt man kan gjøre i spillet.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

Har faktisk The Beatles; Rockband, men jeg tenkte mer på "tradisjonelle spill"... Kom over et kjempetilbud i byen idag. "The Saboteur" til kun 399 på platekompaniet ;P Kjøpte dette, så har jeg iallefall noe å bryne meg på i næreste fremtid. Takk for alle tips dere, holder det i bakhodet til neste handletur ;)

Lenke til kommentar

Øhm.... Jeg har et lite problem... Som sakt har jeg kjøpt "The Saboteur", men når jeg starter opp spillet og skal til å installere det vil det bare starte på et språk jeg antar å være finsk e.l. På coveret står det at det skal være på norsk/dansk/svensk/finsk (i menyen), og jeg finner ikke noe tegn til å kunne skifte dette språket !? Noen andre som har erfaring med dette ??? :ermm:

EDIT: Fant ut av dette, fillefeil grunnet lite batteri på kontrollen... *flaut* :blush:

Endret av rsteink
Lenke til kommentar
Jeg har Playstation 3, men den blir desverre ikke brukt så mye som jeg skulle ønsket. Grunnen til dette er at jeg ikke har vert flink til å kjøpe nye spill. Jeg spilte veldig mye når GTA IV kom ut, og spilte gjennom dette. Har småspilt på det helt til jeg kjøpte meg Assasins Creed 2, som jeg snart har spilt gjennom. Har ikke så mye tid til å spille, men vil gjerne ha noe å spille på når jeg er ferdig med Assasins Creed 2. Noen tips? Er spesielt interesert i historiske og eventyrlige spill. Trenger ikke å inneholde så mye skyting og vold, men det er det samme... Assasins Creed 2 er en klar favoritt ;P xD

Slik jeg forstår det, tror jeg du ville likt Uncharted: Drake's Fortune og Uncharted 2: Among Thieves. Selv liker jeg eventyr spill og disse to er definitivt blandt favorittene. Ett garantert kjøp spør du meg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...