Leo_Khenir Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Åh, som jeg ønsket meg denne fikk den aldri, hadde 5110 først og 5210 et par år etterpå... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fantastisk telefon hugser eg. Denne kunne alt. Eg hadde den vel egentleg aldri før eit par år etterpå (då ein anna mobil slutta å fungere). Men sikla lenge på denne. Med dei kule ringetonane, og ikkje minst biletene og logoane på Boomi. For ei tid! Fantastisk telefon hugser eg. Denne kunne alt. Eg hadde den vel egentleg aldri før eit par år etterpå (då ein anna mobil slutta å fungere). Men sikla lenge på denne. Med dei kule ringetonane, og ikkje minst biletene og logoane på Boomi. For ei tid! Lenke til kommentar
Calm Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Husker denne godt Det var den andre telefonen jeg hadde, etter 5110 og før 6210. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ahh, husker godt min kjære 3210! Hadde 3110 før den, og fulgte opp med 3310. Gode telefoner alle sammen. Hadde mye moro med å lage egne ringetoner, husker jeg skrev ned hvordan jeg lagde melodiene for å kunne gjenskape de senere. Det ble også mye elektronisk frijazz ja (haha, flott betegnelse), jeg hadde en helt sinnsyk ringetone en periode, som jeg holdt på å le meg i hjel av hver gang telefonen ringte. Husker også at jeg spilte Rotate (mener å huske det het Rotation?) svært mye, artig spill det.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Mange goder minner fra 3210. Har faktisk en fungerende liggende i skapet her, synd at jeg mangler lader til den Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Min første Nokia. Hadde Ericsson før denne. Fikk meg Siemens C55 etter denne, så en M55, der etter en M65 før jeg kom tilbake til Nokia, og har holdt meg til det merket siden.. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Dette er en knalltelefon, men jeg likte 3310 bedre. Snakk om mursteinn. Den gikk aldri i stykker og funket alltid. Det eneste den reagerte på var kulde, det likte den ikke:P Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 FLASHBACK! Hadde en slik herlig telefon. Har ikke en eneste negativ ting å si om den Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Den der hadde jeg Jeg var så liten at jeg husker ikke så mye av den. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er fremdeles den telefonen jeg har hatt best følelse med. Syntes også designet var glimrende....Har den fremdeles :!: Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg var en av de få som ikke hadde en slik en, mest fordi at jeg ville være spesiell og ikke ha en slik som alle andre hadde. Så jeg hadde en Siemens S6 og så en Nokia 6210 før jeg gikk over til flere Siemenser... Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hehe, artig med slike tester Lenke til kommentar
friskies Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hadde en jeg og. Jeg brukte et program som jeg hadde på pcn til å låse opp 2 ekstra spill og vibrasjonsfunksjonen, den manglet vibrasjonsmotoren fra fabrikk så jeg satte inn en fra en annen telefon. Det var tider ja Lenke til kommentar
Mastertarik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 hehe ja husker de der. men ingenting knuser nokia 3310 det var søren meg en klassiker. beste telefonen. og disse gamle nokia telefonene tålte ganske mye også. Lenke til kommentar
ucwuc Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har min enda. Bruker den når Xperia10 ikke virker, altså ofte.God taster og bra lyd. Men har hatt mobil siden vi brukte 12volts bilbatteri, tlf boks og tlf rør, vekt ca 12 kg. Som reisende hadde jeg en liten vogn til å ta det hele med inn på hoteller.... Kostet 8kr pr minutt. Hadde en lang antenne på magnetfot på taket. Man trykte på rød knapp på mikrofonen og det plinget, Televerket svarte "mobiltelefonen, hvor ringer De fra"? Hvor skal De ringe, og hvor er den mobilen. Så søkte man gjennom distriktene og fant mottakeren. Svarte denne ikke, kunne man gi beskjed til telefondamen, og man fikk kanskje en tilbakeoppringing senere. Men alle som hadde mobil da, kunne lytte til samtalene.Så noen hemmeligheter kunne man ikke si over tlf......det var mye rart å høre...om elskere som hadde måtte hoppe ut av vinduet, om kona som ville ha skilsmisse, eller en som var blitt pappa. Det var tider. Akkja. Men jeg vil ikke ha dem tilbake..... Men tlfkvaliteten er ikke blitt bedre. De første "mursteinene" tålte mye, mistet en ned fra høyspentmast, 20 meter og ned i steinura. Like pen var den ikke, men virket enda. Her om dagen falt min tlf fra spisebordet og i golvet, og har ikke virket siden... Dette ble litt mimring, men tenkte det passet sånn. -det var dere som begynte!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg