JoaJoa Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kjøpte diablo 2 LOD for et par dager siden. Sitter å spiller på battle.net, men plutselig får jeg connection lost eller no slikt, deretter blir jeg logget ut, og får "realm down" når jeg skal koble meg til den europeiske serveren igjen. Hvorfor? Prøvde å koble meg til kontinuerlig etterpå, og til slutt gikk det. Men da var allerede 15 stk inne på den norske kanalen. Ingen der hadde merket at noe hadde vært galt...? Noen tips hva som er galt? hvilken port'er bruker diablo 2? mulig jeg må åpne noen på routern? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 tror neppe du trenger og åpne noen porter, hadde du trengt det så hadde du ikke kunnet spilt fra starten..... men ta en titt her Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Du er sikkert Tagget Har du kjøpt spillet brukt at han du kjøpte det hos ha pindelbotet eller at han eller du har brukt maphack for da blir du hevet ut i ny og ne Lenke til kommentar
TRS Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 de som blir tatt for hacking blir da utestengt (i verstefall for livstid) gjør de ikke det da? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Takker for svar hittil Jeg har kjøpt både diablo 2 og expansion-settet nytt ifra butikk.. Jeg har ikke brukt noe hackeprogram eller brukt boter, bortsett fra Map-hacken.. Men maphacken fikk jeg beskjed om at de ikke kunne finne ut av, og at map-hacken var noe "alle" brukte.. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Maphack ja.. Du fortjener iallefall ikke å spille, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Du fortjener iallefall ikke å være på dette forumet d er helt sikkert. Jeg spurte hva som kunne være feil, om servern ofte er ned eller om det er noe galt hos meg, jeg trenger ikke slike drittkommentarer fra deg. Du kunne heller sakt "ja, det er maphacken som gjør at du blir disconnecta, fordi battle.net nå kan finne alle som bruker dette.. Kommer jeg noen gang til å skade deg eller andre ved bruk av maphack? Nei! Men har jeg brukt annet drit, f.eks autopickup eller boter eller no slikt, ja da har jeg det.. Ta å hold kjeften din viss du ikke har noe saklig å komme med Det blir som når du kjører 90 i 80 sonen, "alle" gjør det, men ingen innrømmer det. I motsetning til alt det andre av verktøy så skader du iallefall ikke noen med bruk av maphack..Du slipper bare å bruke så kolossalt lang tid når du skal spille gjennom, og lurer bare deg selv med at du taper masse poeng ved fortapt kills.. Hvis du tror ingen bruker maphack så er du naiv.. Jeg innrømmer at jeg har brukt det, men det var fordi jeg ble tipset om det fra de andre spillerne innpå den norske kanalen, men så har jeg bare hatt dette spillet i 2 dager! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 kva skal ein med maphack i d2? for å sjå at monstrene ikkje kan ta eit bakhaldsangrep på deg? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Finne ut hvilke veier du skal gå... men uansett så spillte jeg igjen ista nå, uten map greiern, og fikk connection error igjen... deretter "realm down" når jeg skulle logge inn på nytt Noen med diablo 2 LOD som gidder å skjekke om serveren er nede nå? var en som nevnte server-problemer på chatten idag men.... :o Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Funker fint her nå Om cd-keyen din er blitt bannet skal det vel stå det når du prøver å logge på. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Ja nå funker det hos meg og.. En person inne på den norske kanalen sa at dette skjer random ?? men 7-8 ganger på 2 dager da mann.. Nei spillene diablo 2 og expansion pakken er kjøpt originalt og serialene er gjemt Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kommer jeg noen gang til å skade deg eller andre ved bruk av maphack? Nei! Ved å bruke maphack finner du bedre items fortere enn de som ikke bruker maphack. Dette skader økonomien i d2 og da altså meg.. Dette betyr jo ikke så veldig mye i d2 siden økonomien der allerede er helt på trynet (pga hacks-utbrudda som til stadighet har forekommet og blizz's merkelige motvilje mot å ta en realm-wipe) Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Finner items fortere? Jeg ser jo bare hele det fordømte kartet ingenting vises der.. Så hva snakker du om? Jeg fikk svar på spørsmålet mitt også. På battle.net Det er map-hacken som gjør hele denne skaden. Skal prøve nå, uten maphacken.. Rart at dette skal bare skje et fåtall av dem som bruker det. Mange på den norske kanalen brukte det, men bare et fåtall hadde problemer med det.. jeje, får henge på de andre med map-hacken for å komme frem raskere da Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Finner items fortere? Jeg ser jo bare hele det fordømte kartet ingenting vises der.. Så hva snakker du om? De fleste som bruker maphack gjør mephisto runs, noe som de kan gjøre fortere med maphack enn uten. Hvis du ikke er en av de så skjønner jeg ikke helt hvorfor du bruker maphack i det hele tatt. Er det virkelig verdt å gjøre seg til "cheater" uten å få noe tilbake? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Om man har spillt d2(x) lenge nok kan man brettene og kan gjøre mephisto/baal-runs like fort som en med map hack (Det er en sammenheng mellom hvor trappa til neste og forrige brett er) . Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Om man har spillt d2(x) lenge nok kan man brettene og kan gjøre mephisto/baal-runs like fort som en med map hack (Det er en sammenheng mellom hvor trappa til neste og forrige brett er) . Brettene er er tilfeldige, men plasseringa på døra har en TENDENS til å være med (?) klokka. Slik er det ikke alltid og derfor har en med map hack "upper hand" Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg skal være enig i at alle hacks er teite, men før (når jeg spillte litt d2x) fant jeg døra på første forsøk 99% av gangene Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Det er en kjent bug at man kan få "Realm down" fra tid til annen selv om dette ikker er tilfelle. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har brukt maphack hele tia. Kjekt å kunne se hvilket utstyr noen har før man duellerer =) (ja, med de nyere versjonene av maphack kan du binde en knapp og trykke denne når du holder musa over en annen person, så får du se hans inventory). Har aldri blitt kicka pga maphack, så den teorien går i vasken for min del. Men jeg har mista kontakten enkelte ganger. Det er en ip-sak. Om du er på dial-up så bare disconnecter du internet, re-connecter og logger inn på battle.net. Om du har fastlinje, må du vente en stund før du får re-connecta...ca 5-10 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå