Gå til innhold

Hvordan skaffe Demon's Souls?

fluff

Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel det meste.

Har sett endel på demon's souls i det siste og har kommet frem til at det må være vår tids messias. Derfor har jeg prøvd å anskaffe det, uten hell.

Som du kanskje vet kommer ikke spillet ut i Europa, men er allerede ute i USA og Asia.

Problemet er at det er sykt vanskelig å få tak i.

Amazon vil ikke sende det til Norge, samme med best buy. Fikk bestilt det fra gamestop til slutt men da fikk jeg melding om at jeg må fakse dem masse piss. Altså, hvem er det som fortsatt bruker en faks-maskin? Vi lever da ikke i steinalderen!

Så mitt spørsmål til dere er om dere vet om noen andre steder man kan bestille det fra? Gjerne uten å måtte fakse dem halve livshistorien sin.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.videogamesplus.ca

Billig, til å stole på og ikke minst raske. Fikk Demon's Souls etter tre dager, men selvfølgelig kan det variere.

Edit: Jeg finner det ikke på den sida lenger? Ser ut til at det er utsolgt eller noe. Atlus har ofte veldig begrensede opplag av spilla deres, så du er nok altfor sent ute. Sorry, bro.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Kan dere skrive en omtale om spillet?

Ute etter nytt spill med litt "dybde" og som varer en stund. Likte oblivion, men forstår kritikken folk har gitt det, håper dette spillet er bra og har ikke de manglende oblivion hadde...

Ser ihvertfall interessant ut, likte spesielt det onlinegreiene de har puttet i det. Er dog ikke helt fan av tredjepersons-spill...

Lenke til kommentar

Spillet har enda ikke kommet frem. Tipper det kommer på mandag eller tirsdag pga nyttårsaften og slikt. Hvis jeg er heldig kanskje imorgen? Fedex opererer vel på lørdager, og det er jo allerede i Le Francais.

Skal prøve å få skrevet noen førsteinntrykk her når jeg får det. Gleder meg vilt. Digger masochistisk vanskelige spill.

Lenke til kommentar

Men Demon's Souls er ikke macochistisk vanskelig! Er bare de aller fleste som er vandt til å bli håndholdt av alle spill som har kommet denne generasjonen, så når de spiller Demon's Souls tror de at de er totally radically hardcore. Ikke misforstå meg, det er et utfordrende og herlig spill, men det er sånn det er.

Lenke til kommentar

Bestillte det tidligere i dag, og ut i fra fra klippene i den GOTY-videoen over vet jeg at jeg har noe å glede meg til. Skal dessuten bli gledelig med et spill som for en gangs skyld hater meg av hele sitt hjerte og som ikke blir bedt to ganger om å skvise livsdritten ut av meg!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Har lett etter dette en goooood stund nå og ingen nettsteder har hatt dette på lager/sender til Norge. Så tok jeg en impuls-tur på Gamezone her i byen i dag og fant det helt tilfeldig i brukthyllen. Det er kanskje det kjappeste jeg har kjøpt et spill noen gang :!:

Lenke til kommentar
Kan dere skrive en omtale om spillet?

Ute etter nytt spill med litt "dybde" og som varer en stund. Likte oblivion, men forstår kritikken folk har gitt det, håper dette spillet er bra og har ikke de manglende oblivion hadde...

Ser ihvertfall interessant ut, likte spesielt det onlinegreiene de har puttet i det. Er dog ikke helt fan av tredjepersons-spill...

Du kan ikke sammenligne spillet med Oblivion, skal jeg sammenligne med noe må det nesten være roguelikes, nethack, angband o.l.

Dette er ett pure hack&slash spill, veldig få RPG elementer. Det er en viss historie i spillet, og det faktum at man kan gå opp i levels (soul levels) og bygge en karakter.

Spillet er meget meget vanskelig, og mange blir frustrete og slutter. Dog med litt innsats vil du få 10 årets spill opplevelse.

Se litt på youtube, og gjerne den GOTY videon det er linka til.

Lenke til kommentar
Begge er RPG, men de er likevel utrolig forskjellige. Det enkleste måten å si det på er: Oblivion er dårlig, Demon's Souls er bra.

Bare det at du sier at Oblivion er dårlig sier litt om kompetansen din til å bedømme om spill er gode.

- En-helt-uavhengig-tredje-person

Edit: Jeg har ikke prøvd Demon's Souls, men har veldig lyst - virker som et VELDIG bra spill. Jeg har spilt Oblivion derimot, og jeg skal love deg at det er et fantastisk spill hvor mulighetene er uendelige.

Endret av Erratum
Lenke til kommentar

Jeg har spilt Oblivion i minst hundre timer til sammen, jeg liker spillet veldig godt, men jeg synes ikke det er et godt spill. Det eneste det gjør bra er en stoor verden man kan gjøre mye i. Ellers er det mange fler negative punkter enn positive.

Det at du synes et spill automatisk blir fantastisk fordi du kan gjøre veldig mange rare ting (som å samle på vaser du stjeler fra borgere), viser din kompetanse til å bedømme om spill er gode.

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Jeg har spilt Oblivion i minst hundre timer til sammen, jeg liker spillet veldig godt, men jeg synes ikke det er et godt spill. Det eneste det gjør bra er en stoor verden man kan gjøre mye i. Ellers er det mange fler negative punkter enn positive.

Det at du synes et spill automatisk blir fantastisk fordi du kan gjøre veldig mange rare ting (som å samle på vaser du stjeler fra borgere), viser din kompetanse til å bedømme om spill er gode.

Å herregud, hold nå kjeft :)

Virkelig off topic og prate om Oblivion i denne tråden.

Til trådstarter: Det er bedre og sammenligne Diablo mot Demon's Souls enn Oblivion, og det sier vel alt om hvor forskjellige spillene er.

Og nei, det er ikke veldig likt Diablo heller.

Anyways; løp og kjøp, liker du RPG, enten det er action RPGs, eller adventure RPGs, så vil du elske dette.

Lenke til kommentar

Når ble det forbudt å forsvare påstanden sin?

Selv vil jeg si at Demon's Souls er det beste spillet innen sin sjanger hittil. Det gjør så mye riktig, online-gimmicken funker veldig bra (flerspillerdelen hvertfall, slike beskjeder er for det meste unyttige etter de femten første minuttene) og det er gøy å spille flere ganger. Det frister ofte å prøve seg som en trollmann etter å ha gjennomført en runde som en ren sverdbruker - for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...