mau5trap Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Fant ut for noen dager siden at jeg hadde en granonkel jeg ikke viste om. Etter å tilfeldigvis spurt Mor om vi hadde noen NSere i familien, avslørte hun at lillebroren til bestefar døde på Østfronten i tysk tjeneste. Dette er fremdeles et tema som er ekstremt Tabu belagt i min familie. Er selv over gjennomsnittlig historieinteressert, og jeg klarer ikke la vær å utforske dette litt. Lurer spesielt på Hvor han falt. Finnes det noen arkiver som er tilgjengig for allmenheten over Nordmen som falt i tysk tjeneste, enten på nett eller i papirform? Har prøvd å søke han opp på nettet, uten resultat. Takker på forhånd for alle konstruktive svar Endret 28. desember 2009 av mau5trap Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) http://www.libris.no/index.php?p=display.b...amp;source=none Er i bokhandlerne for tiden. Endret 1. januar 2010 av Luftbor Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jepp, enig med Luftbor. Har denne boken selv og den gir deg i grunnen alt du trenger å vite både om personer og omstendighetene rundt de forskjellige avdelingene. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 takk for svar. Ser ut som jeg må skaffe meg denne boken Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg kan eventuelt ta en titt i min kopi hvis du har navnet for hånden. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg kan eventuelt ta en titt i min kopi hvis du har navnet for hånden. hadde vært flott. Sender deg en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå