Gå til innhold

FPS i Quake 3


Anbefalte innlegg

Off topic... prøv å spill med grafikk som proffene spiller. De setter gamma sinnsykt høyt (blir da lettere å se fienden). Men er sinnsykt slitsomt for øynene. Kan poste inn noen kommandoer som stiller grafikken slik som de har det. Har ikke det her så tar det når jeg kommer hjem. Selvfølgelig ikke alle som gjør det, men noen.

 

Er det noe man blir sliten i øynene av så er det q3 i full fart med all gfx på fullt. Lightmap etc. IMO

 

Synes det er unødvendig å legge ut en hel cfg her..

 

og siden noen var inne på com_maxfps..

Jeg anbefaler deg å sette den på 120-125.

Du vil ikke merke særlig forskjell med mer fps en det der.

Og dessuten hopper du høyere (og lander hardere = lengre hopp).

 

Hvis dere blir sliten i øya, sett r_displayrefresh til 100 eller mer.

Bruker 120 selv (bør være lik som com_maxfps)

 

Det skrives id Software, ikke ID, Id, iD osv..

 

Så du skreiv det et annet sted og :p

Tror de fleste skjønner hva man mener hvis man bruke ID, id, iD eller Id.

Er vel ikke nødvendig å rette på sånne småting :p

 

 

Du får ALDRI mer fps en hertz(hz) på skjermen din,

så med mindre han har en 120hz skjerm får han ikke sett i praksis 120fps..

 

Hvis han kjører skjermen på 60hz, så får han ikke mer en 60fps.

 

Tviler sterkt og lenge på at du har en skjerm som støtter over 120fps som du legger merke litt noe som helst forskjeld på:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var for a få andre for å prøve en annen cfg. Husker når jeg var ganske ny til spillet hadde jeg lyst å se hvordan cfg de bedre spilte med. Og når man er ny så vet man ikke hva slags commandoer som spiller på grafikken. Så da kan man finne ut hva som er best for seg selv ved å bare stille på den cfg. Hvorfor synes du det er så ille med å lime inn en cfg her? Ser ikke noe som helst galt med det.

Lenke til kommentar

Det er noe skjermen min ikke gidder. Å skru opp fra 60hz til noe annet. Vet ikke hvorfor. Setter displayreresh til 100 og kjører 1280x1024 men blir bare 60hz fordet. Vet at skjermen klarer 102 hz i den oppløsninga. Samme hva jeg gjør blir den 60hz. Noen som kanskje vet hva jeg gjør galt?

Lenke til kommentar
Det er noe skjermen min ikke gidder. Å skru opp fra 60hz til noe annet. Vet ikke hvorfor. Setter displayreresh til 100 og kjører 1280x1024 men blir bare 60hz fordet. Vet at skjermen klarer 102 hz i den oppløsninga. Samme hva jeg gjør blir den 60hz. Noen som kanskje vet hva jeg gjør galt?

 

Hadde samme problemet før, men husker ikke hvordan jeg løste det...

sett opp til 80hz ellerno :)

holde i hauger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...