Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

transvestitt eller ikke?

pppp

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en vanelig ungdom som har hatt et rart lite liv, der jeg tilslutt stomper borti noen jente truser...jeg prøver dem på og finner ut at dette var uvanelig hot, så jeg fortsetter å bruke dem...jeg bare lurer på hvor normalt dette er? for det er både flaut og litt rart, men vet at mange andre også gjør det (kjenner ingen)

Diskuter^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel ikke veldig normalt, men sikkert mer normalt enn man skulle tro. Så lenge du trives med det er jo det det viktige. Kos deg.

nja nja jeg vil bare høre folks meninger og kansje noen tips?

er bifil allerede så er ikke så stort problem...vil bare vite er dette feil for dere?

Lenke til kommentar

Tittelen er forresten misvisende. Du nevner ikke transvestitt et eneste sted i innlegget ditt, bare om folk synes det er unormalt at du liker å gå med dameundertøy. At du er bifil har heller ingenting med saken å gjøre. Foreslår at tittelen endres til noe ala "Liker å bruke dameundertøy, unormalt eller ikke?"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Boksere på Jenter er jo sånn passe normalt.

Jentetruser på gutter er vel ikke fult så normalt

Men da igjen; Hva er Normalt?

Etter min mening er det vel de "vanlige" tingene som er best akseptert i samfunnet, mens ting som gutter i jenteklær ikke er fult så akseptert i det store bildet. Finnes vel folk og grupper som lurer på hvorfor ikke alle føler det samme, mens noen gjør det PgA oppmerksomhet.

Jeg har prøvd kjole, men aldri truser.

Jeg er oppvokst etter min fars meninger, og føler det er unormalt for en gutt å bruke Jentetruser, samtidlig som jeg synes folk skal få gjøre det de vil.

( Innen rimelighetes grenser )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...