Skrujernet Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Lurte på om dere viste av noen gode dunjakker til helst under 2000? Og om noen viste om noen fete vintersko da jeg ikke kan gå i vanlige sko lengre (to par råttne sko, noen som vet hvordan få bor lukta?). Vil helst kjøpe fra nettbutikk men om noen har et par butikker i Tronheim som selger slikt med gode priser så er det bare å si ifra Jakker jeg vurderer; 1 2 Endret 30. desember 2009 av atriC Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Fant denne jakken. Hva syns dere om den? Utsendet er greit nok, og den ser god å varm ut. Hvilken størrelse til en 15 år gammel gutt på 1,90 - 72 kilo tung. edit: så ett par bilder på google, og mistet dermed lysten. Vil helst ha en ikke alt for diger jakke (vil ikke se ut som en forbrent bolle på to ben) Endret 28. desember 2009 av atriC Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Den var stygg Dunjakke er stygt generelt Spesielt sånne oppblåste korte dunjakker.. ser ut som han michelin mannen Endret 28. desember 2009 av Duffo Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Haha, er det jeg er redd for Men det er ingenting annet som holder meg varm. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hva med en parkas? Som også varmer rumpa om den er lang nok Endret 28. desember 2009 av Duffo Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Det er ikke så viktig hvilken type, bare den er noenlunde pen og varm Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 bUMP Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Klin umulig å finne boblejakker som ser noenlunde greit ut Noen som har sett et par i trondheims området eller på nett? Er så jævla kaldt ute edit: Kan ikke tenke meg nyttårsaften uten dunjakke/varm jakke (grøss) Hva med denne? Er kansje ikke så fin? Endret 30. desember 2009 av atriC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå