Encore Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Helleos! Jeg fikk meg noen tusenlapper til jul som skal brukes, men jeg er ikke helt sikker på hva. Noen forslag ? Endret 28. desember 2009 av Encore Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva med å spare dem, til du virkelig trenger dem? Eller kjeks. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hva med å spare dem, til du virkelig trenger dem? Eller kjeks. +1. ..Kjeks er alltid en god investering Endret 28. desember 2009 av cozmos Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Tja, kjeks går vel ut på dato etter hvert Hva med dassruller? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Frimerker! c-c-c-c-combo breaker! Men sånn seriøst kan du jo bruke pengene på en loddebolt og div. utstyr Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 bruk alt på fyrverkeri Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 I stedet for å bevisst svi av pengene på tull kan du vel kjøpe noe du har lyst på? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ikke PRØV å bruk penger please. Bare vent til du har lyst på noe. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Når man virkelig har lyst på noe har man ikke penger fordi man brukte det på noe tull man ikke trengte... Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ikke PRØV å bruk penger please. Bare vent til du har lyst på noe. Når man virkelig har lyst på noe har man ikke penger fordi man brukte det på noe tull man ikke trengte... +1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Se for deg hverdagen din hvis du skaffer deg kjeks... Du går ned gata med hunden i båndet - WOSH, en hel gjeng hardbarka MC-karer ruller forbi og ser deg med kjeksposen i høyrehånda. "Fy faen, han har kjeks" sier de til hverandre imens de stirrer på deg med store øyne. Et par jenter går forbi og ser på hvordan de ser på deg med ærefrykt og tenker "Han der må være en skikkelig harding, grr woff". Hunden din bjeffer tilbake og dette får dem til å le. Dere slår av en prat og har det gøy sammen, før de etter noen minutter får øye på posen med kjeks. De griper etter den og skriker "KJEKS FOR HEVLETE, GI MEG!!!11". Du løper igjennom parken og lar hunden løpe fritt - den sinker deg bare. Etter et par minutter stopper du, kun for å finne ut at du ikke har kjeksposen lenger. Den jævla hunden tok dem. Du skynder deg hjem og ser kjeksposen revet i stykker. Smuler ligger strødd ut over gulvet. Du henter kjøkkenkniven og stikker den jævla hunden så mange ganger som du klarer før du kollapser. Du griner og ligger i fosterstilling før noen slektninger dager senere finner deg og får deg lagt inn på psykiatrisk isolat. Du gråter videre. Kjeks for faen. Endret 28. desember 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Se for deg hverdagen din hvis du skaffer deg kjeks... Du går ned gata med hunden i båndet - WOSH, en hel gjeng hardbarka MC-karer ruller forbi og ser deg med kjeksposen i høyrehånda. "Fy faen, han har kjeks" sier de til hverandre imens de stirrer på deg med store øyne. Et par jenter går forbi og ser på hvordan de ser på deg med ærefrykt og tenker "Han der må være en skikkelig harding, grr woff". Hunden din bjeffer tilbake og dette får dem til å le. Dere slår av en prat og har det gøy sammen, før de etter noen minutter får øye på posen med kjeks. De griper etter den og skriker "KJEKS FOR HEVLETE, GI MEG!!!11". Du løper igjennom parken og lar hunden løpe fritt - den sinker deg bare. Etter et par minutter stopper du, kun for å finne ut at du ikke har kjeksposen lenger. Den jævla hunden tok dem. Du skynder deg hjem og ser kjeksposen revet i stykker. Smuler ligger strødd ut over gulvet. Du henter kjøkkenkniven og stikker den jævla hunden så mange ganger som du klarer før du kollapser. Du griner og ligger i fosterstilling før noen slektninger dager senere finner deg og får deg lagt inn på psykiatrisk isolat. Du gråter videre. Kjeks for faen. I like where this thread is going. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Helleos! Jeg fikk meg noen tusenlapper til jul som skal brukes, men jeg er ikke helt sikker på hva. Noen forslag ? som skal brukes skal Fy faen så tåpelig mentalitet. Det er kun barnehagebarn og ansatte på Europris ("mer til overs, så da kjøper vi mer") som støtter deg der. Du vet ikke selv hva du vil ha, men bruke dem, det skal du. Hva med å spare dem, til du virkelig trenger dem?Takk. (denne tråden er passe skakkjørt, forresten) Lenke til kommentar
Encore Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Haha, kan meddele at jeg fulgte rådene i denne tråden og kjøpte meg en pakke kjeks, og oppbevarer resten i huset hvis noen vil rane meg Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du kan sende en kjekspakke til meg? Lenke til kommentar
Encore Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Du kan sende en kjekspakke til meg? Du kan vente deg en lysebrun konvolutt, med fire kjeks, ved slutten av denne uken. Resten av pakken vil jeg sansynligvis spise opp på vei til postkontoret. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hyggelig forslaget ble tatt godt imot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå