Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

skilsmisse og barna

Gjest urolig for venninen min!

Anbefalte innlegg

Gjest urolig for venninen min!

Eg er veldig urolig for en vennine av meg, hun har bare blit mer og mer inneluket, ungår alt som hetter å være sosial. tenker at de har mye med den dårlige selvtiliten hennes og skilsmissen mellom foreldrenne henne da hun var 11 år ( hun og eg er nå 18) er ikke let å få henne til å åpne seg.

eg selv har altid hat foreldre som har bod fra hverandre, eller de ble slutt mellom dem da eg var 5 år gamel, så eg aner ikke hvordan hun har hat den ang skilssmisen. Eg lurer bare på om de er noen her som er viligt til å dele erfaringer med meg ang dette med foreldre som skiless, eg vil så gjerne forstå henn og hjelpe henne om eg kan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første: Du skriver helt elendig, og det er faktisk vanskelig å forstå norsken din.

On topic: Hvis det er sju år siden de skilte seg, skulle en tro at jenta hadde klart å bearbeide bruddet innen nå. Men alle er jo forskjellige, så det kan godt være at du har rett. Jeg lurer på hvordan du har gått fram for å få henne til å åpne seg? Det er ofte at mennesker trenger litt drahjelp for å komme i gang med delingen av vonde tanker, og der kan du som venn spille en viktig rolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...