-Perry- Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Husker på skolen for en stund siden, så satt vi og tulla med en internettside der hvor du skrev inn en tekst, så sa en stemme det. Dette var bare en demo på siden, men alikevel så funket det utrolig bra, og det var på mange språk, kvinner og menn som snakket. Håper noen har sett eller brukt siden og vet hva jeg mener. Takk på forhånd. Mvh. Andreas Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Her er en på finsk. Men den klarer norsk ganske bra. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Hehe, ikke den jeg leita etter, men den fungerte. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er vel ikke denne du leter etter? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Nei, men om jeg husker rett var siden også på norsk, men er eikke sikker. Vet vertfall at man kunne velge mellom MANGE land og det var kvinnelig og mannlig norsk stemme. Btw, awesome avatar;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå