amish Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei.. Har to vifter i pcen som bruke slike (BILDE) innganger. Så lurte jeg på om det fantes en overgang fra en slik (Bilde) til en slik utgang til viftene mine. Ble kansje litt vanskelig forklart, men jeg vet ikke hva de pluggene heter For jeg tenkte at jeg skulle styre viftene, siden vis jeg har dem koblet rett fra strømforskyningen bråker dem en del. Og nå har jeg bare en av dem kjørende slik at det blåser luft inn og døren på kabinettet åpen for å slippe luften ut. Og det er ikke så akkuelt når akkurat. Takker for svar. Og gjærne fortell meg hva disse koblingene heter Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 3 og 4 pins fan connector? Lenke til kommentar
amish Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Ja, altså fra en 3 pin utgang på hovedkortet til å koble til en _slik_ Eller burde jeg bare kjøpe en vifte styring eller nye vifter? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 viftestyring er jo rimelig kjekt å ha da.. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Den store blir ofte kalt Molex. (dog, er molex bare en produsent av ulike typer kontakter). Hvis du vil forsette å bruke de samme viftene bør du skifte plug på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå