Cryptonnite Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei Dette er første gang jeg er blitt nødt til å be om hjelp på nett. Problemet oppstår når jeg prøver å spille over lan fra min spill pc til Mediacenter pc(htpc). Begge er oppgradert til Windows 7. Spill pc(windows 7 ultimate x64) HTPC (windows 7 ultimate x32) koblet sammen med D-link dir-655 Dette var ikke no problem før jeg la inn windows 7, når jeg prøver å spille crysis nå, får jeg en ping på 80-140. Noe som kanskje ikke er så mye, men det er umulig å spille.(det kommer også opp "Connection break" med jevne mellomrom. Dette har jeg prøvd: -koble Dir-655 ut av nettverk og brukt en switch. -prøvd GTR2 fungerer men ping på 80-120, som virker mye på lan. -lagt inn nye drivere på nettverkskort. -lagt inn spill på nytt. -har prøvd å bruke nettverks ip -av installert antivirus -åpnet brannmur Vanligvis pleier jeg å finne en løsning på problemene min på google osv. men finner bare windows 7 "online ping" problemer, et problem som jeg ikke deler. Håper noen kan hjelpe. Takk. Lenke til kommentar
Cryptonnite Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Problem løst, problemet oppstår bare med dx10. HeiDette er første gang jeg er blitt nødt til å be om hjelp på nett. Problemet oppstår når jeg prøver å spille over lan fra min spill pc til Mediacenter pc(htpc). Begge er oppgradert til Windows 7. Spill pc(windows 7 ultimate x64) HTPC (windows 7 ultimate x32) koblet sammen med D-link dir-655 Dette var ikke no problem før jeg la inn windows 7, når jeg prøver å spille crysis nå, får jeg en ping på 80-140. Noe som kanskje ikke er så mye, men det er umulig å spille.(det kommer også opp "Connection break" med jevne mellomrom. Dette har jeg prøvd: -koble Dir-655 ut av nettverk og brukt en switch. -prøvd GTR2 fungerer men ping på 80-120, som virker mye på lan. -lagt inn nye drivere på nettverkskort. -lagt inn spill på nytt. -har prøvd å bruke nettverks ip -av installert antivirus -åpnet brannmur Vanligvis pleier jeg å finne en løsning på problemene min på google osv. men finner bare windows 7 "online ping" problemer, et problem som jeg ikke deler. Håper noen kan hjelpe. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå