Gloms Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har Windows 7 på maskinen og er ute etter driver til Razer Copperhead musa mi. Var inne på razerzone.com, men de har bare til Vista. Har lett rundt på nettet, men har ikke funnet noen drivere. Finnes det Windows 7 drivere til denne musa? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Tror jeg har funnet et god driver nå. 6.10 driver med 6.20 Firmware. Er det noen stalltips til hvordan man burde stille inn musa? skjønner at sens er smak og behag, men Hz og DPI og sånne ting, er det noe de burde stå på? Og hva er det? Endret 28. desember 2009 av Gloms Lenke til kommentar
moskito Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tror jeg har funnet et god driver nå. 6.10 driver med 6.20 Firmware. Er det noen stalltips til hvordan man burde stille inn musa? skjønner at sens er smak og behag, men Hz og DPI og sånne ting, er det noe de burde stå på? Og hva er det? Du har ikke tilfeldighvis peiling på headset fra raer jeg sliter her nå. Gjelder megalodon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå