YaegeR Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Hei! Jeg ser etter undertøy til kjæresten, og har hørt at victoria secret er noe av det beste man kan få tak i? hvordan er det med amerikanske størrelser? jeg vet at hun er en 36 med 75B, med "norske" mål.. men har problemer med å finne ut hva det er på US. Annet er også toll og evnt noen som har kjøpt noe der de kan anbefale elller fraråde? en nyttårsgave Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 wow ingen?=( Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Tror ikke det skjer at du får noen varer sendt fra USA før nyttårsaften. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Tror ikke det kommer fram tids nok jeg heller. Men mener det er samme størrelsene der som her hjemme. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Finner du virkelig noe der, var innom ett par butikker i new york sammen med dama like før jul. Fant ikke mye der. Mitt råd er heller å kjøpe noe sexy undertøy i fra Norge. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 jeg synes dette så veldig bra ut =) http://www2.victoriassecret.com/commerce/o...=1943&atp=a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå