Nostalgisk Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva slags rykte har Porsche Cayman egentlig, blir den sett på som en frisørbil/damebil som i likhet med Boxster? TopGear kalte Cayman "...en Boxster med tak". Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Cayman har strotsett fått veldig god kritikk, men folk fleste tenker at det bare er de som ikke har råd til 911 som kjøper cayman. Den er jo perfekt vektfordeling, og har hørt av noen porsche fantaster at den har bedre kjøreegenskaper enn en 997. Personlig synes jeg cayman er en sykt kul bil, så lenge du får på noen BBS lemans felger:P Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Cayman ER en Boxster med tak... Men begge er jo fantastiske biler. Om folk vil se på meg som homo dersom jeg kjøper meg en Boxster/Cayman, så driter jeg i det. Flott bil å kjøre til en fornuftig penge. Det samme gjelder forøvrig MX-5. Fantastisk morsomt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Cayman er vel (var i hvert fall) motorisert midt mellom grunnversjonen av Boxster og grunnversjonen av 911, både hk/Nm og akselerasjon var spesifisert nøyaktig midt i mellom om jeg ikke husker feil. Mange ser vel på Cayman som den ultimate kjørebilen, siden 911 har blitt mer GT enn ren sportsbil, slik jeg har forstått det. Jeg syns Cayman er utrolig stilig, selv. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nå er motoriseringen omtrent lik. Cayaman: 265 hk. Boxster: 255 hk. Cayman S: 320 hk. Boxster S: 310 hk. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) OK, da var det nok bare tall fra når Cayman ble introdusert jeg har i hodet. Ikke lett å holde styr på alle disse spesifikasjonene hele tiden. Endret 28. desember 2009 av OML Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Mistenker at det var fordi Boxster da fortsatt hadde 2,6-literen, mens Cayman kom med 2,9-literen fra den var ny. Lenke til kommentar
crea Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det går en Cayman her i byen. Og den er helt svimlende høy! Jeg syns ikke sportsbiler skal ha mer luft i hjulbuene enn vanlige biler. Se på bildet i spoiler... Ikke så pent syns jeg. Kan heldigvis fikses da, men Porsche skal liksom være gromt rett fra fabrikk. Just my 5 cents Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå