raym123 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei! Har en 4-5 dager gammel ps3 slim! Innimellom så kommer det en litt høy kneppe/smellelyd fra maskinen med eller uten cd.. Det skjer et par tre smell så gir det seg men så kommer det plutselig tilbake en dag igjen. Normalt? Lenke til kommentar
jorwed Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har akkurat samme problem! Håper noen kan svare...Får det spesielt når jeg slår av ps3. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hørtes jo veldig rart ut. Ingen ulyder ifra ps3 maskina mi hvertfall. Ikke fra de andre maskinene jeg har vært borti eller. Hadde nok reist dit den ble kjøpt for og få den byttet. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 har fått byttet den og den nye har noen lave kneppelyder innimellom men veldig skjeldent, hadde nok ikke hørt det hvis maskinen sto inni tvbenken og jeg hadde sitti lengrere i fra (sitter nesten oppå maskinen) Lurer på hva det er for noe rart Plutselig skjer det ikke på mange timer men plutselig kan det komme et par knepp, siste 4-5 timene kom kneppet igjen når jeg slo på maskinen og en gang under spilling, Det er samme lyd som en tv kan gi fra seg en skjelden gang Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har den samme lyden. Men har tenkt at slik at jo det nå engang med elektriske apparater, kommer noen lyder av og til. Kjekt å se at jeg ikke er alene. Om man googler problemet ser man at det er flere som har samme problem. http://boards.ign.com/ps3_lobby/b8269/185095609/p1/ Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) leste gjennom alle sidene og det virker ut som alle enten kjenner noen eller at dem har samme lyden, det er nok på dem fleste maskinene bare at flere sitter lengre unna maskinen og ikke hører det, hadde den stått inni en tv benk og vi hadde sittei ca 3-4 meter unna ville lyden vært så lav at man ikke hadde merket det, det er som et tv aparat som knepper av og til. Tror jeg bare overhører det og har maskinen, gidder ikke bytte inn for 2 gang! lyden kommer bare ca 1 gang hver 2 time og noenganger hver time.. Det er nok plastikken som fleste sier siden maskinen er så kompakt og den er veldig varm så blir den kald og det er nok derfor.. Det kom et par små lave knepp i den etter jeg hadde slått den av så det må ha noe med tempratur og plast og gjøre Endret 31. desember 2009 av ray87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå