Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som blir med nedover fra 100kg i årets begynnelse?

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Håla.

Har nå bestemt meg for at nok er nok, og at jeg skal komme i bedre form og kvitte meg med øl-/, ost-/, chips/-, snop-/, & colatønna!

Har tidligere gått ned ca. 10-15 kg i løpet av en periode på ett år (mye trening kombinert med mye løping) så jeg vet at jeg er kapabel...

Det er dog lettere å gjøre det sammen med andre, så dersom noen er interessert i å benytte en gylden anledning er det bare å slenge seg på :)

Jeg tenker da evt. at vi kunne ha opprettet et delt google-documents-dokument, hvor vi logger vekt i f.eks. ukentlige intervaller, samt deler fremgang, motgang og tanker under prosessen :)

Jeg ser for meg å ha en tidshorisont på ett år, og i denne perioden gå ned fra ca. 97-99 kg til rundt 85.

(Ja jeg vet at "vekt ikke er et skikkelig mål for "form"" og at alle har forskjellig idealvekt etc., men jeg tror at rundt 85-90 kg vil være en vekt jeg trives på) :)

Men nå stikker jeg og varmer opp med en liten joggetur! Noen som slenger seg på?

/Quinti.

Endret av Slettet-EkRmMDKFIU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hehe... Ost og øl og chips er namnam men ødelegger hele opplegget spør du meg :-) Har forsøkt meg på den derre "øll og chips i helga er ok", men ender opp med å bare holde vekta stabil da og ikke gå ned i vekt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...