Navara2007 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei alle der ute. Jeg har fått ei hagle av min svigerfar og har noen spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på. Det er ei fin hagle av merke Gebruder Merkel Suhl produsert i nov 1978. Kaliber 12. over og underligger. Jeg har ikke skutt med hagla men synes den ligger veldig godt. Kan man skyte med stålhagl i denne? Hva er ei slik hagle hvert i penger. Jeg skal ikke selge den men er nysgjerrig. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hagla skal ha symboler og graveringer på seg som beskriver våpenets egenskaper og begrensninger. Dessverre er det sjelden noen fellesnevnere når det kommer til symbolene som beskriver egenskapene, det er litt forskjellig fra produsent til produsent ettersom jeg har skjønt. Besøk en børsemaker som kan få våpenet i stand for deg og kan gi deg sikre svar. Produsenten Merkel & Suhl har alltid vært kjente for kvalitet, så det er en fin hagle du har. Markedsprisen på hagla tør jeg ikke uttale meg om siden jeg er usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå