Mathias994 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har kjøpt meg ny pc. ikke no spessielle greier, men noe som jeg klarer meg med, Jeg ville kjøpe 2 neon lysrør ( http://www.pixmania.com/no/no/313432/art/a...il-kabinet.html ) Og hørte at jeg måtte finne en bryter som skulle høre til vifter og lys... Også noe om en liten svart boks. Men jeg finner ikke noe av dette, er det noen som kan hjelpe meg? det hadde vært utrolig fint :] Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 det er inkludert omformer, noen annen "sort boks" enn det kan jeg ikke skjønne at du skal trenge! bryter MÅ du ikke ha, men dersom du ønsker det kan det kjøpes på biltema, bilextra e.l Lenke til kommentar
Mathias994 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 det er inkludert omformer, noen annen "sort boks" enn det kan jeg ikke skjønne at du skal trenge! bryter MÅ du ikke ha, men dersom du ønsker det kan det kjøpes på biltema, bilextra e.l så denne "omformeren" skal være lett tilgjengelig og den skal være i alle dataer? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 den fulger med lysrøret du linket til. Lenke til kommentar
Mathias994 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Åja, Men bryter kan bare kjøpes på biltema etc. ? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 ja, men da må du koble litt selv! Tipper den omformeren som følger med lysrøret kommer ferdig med molex kontakt. Lyset vil isåfall skrues på samtidig som datamaskinen. For å kunne skru av lyset vil du antagelig måtte kutte ledningen som følger med og koble inn en bryter. Merk at dette ikke vil være nødvendig for at lyset skal fungere. Lenke til kommentar
Mathias994 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Hvordan kobler jeg til omformeren da? Er det noe kjeeeempe stress? Merk: Jeg har aldri vært borte i noe slikt så spørr sikkert noen unødvendige spørsmål men takker for alle svar:} Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) jeg er ikke sikker, pixmania oppgir veldig lite info, utover det at omformeren følger med. Jeg vil tippe den kommer med en standarkontakt (molex: http://en.wikipedia.org/wiki/Molex) som alle strømforsyninger har. Endret 27. desember 2009 av SirAmp Lenke til kommentar
Mathias994 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Ja. Har ett par såkalte Molex kontakter til overs her ja. Da så, tusen takk for hjelpen :] Lenke til kommentar
Inaktiv bruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Du kan jo kikke litt på disse http://www.dustinhome.no/pd_5010111703.aspx De inneholder alt du trenger. Lenke til kommentar
Mathias994 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Du kan jo kikke litt på disse http://www.dustinhome.no/pd_5010111703.aspx De inneholder alt du trenger. Ja den så ikke så gæærn har du noe erfaring med denne, har du den selv, vet du om den er noe bra? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Jeg har desverre ingen erfaring med den. Har ikke den selv og vet ikke om den er bra. Men jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe den en gang men lot være da jeg tror frakten kom på sirka like mye som selve produktet. Vis ikke frakten hadde vært så dyr så hadde jeg nok satset på den. Hadde nok satset på den uansett men jeg fikk tak i nokke lys gjennom en venn på LAN. Vis du er student kan du jo lage e bruker på dustinhome.no med din studentemail og få gratis frakt inkludert rabatt på de fleste produkter. Edit: Så at du har 94 i nicket ditt og regner med at du er født i 94? Isåfall ikke student Men vis du har eldre søsken kan du jo alltids spørre, slik som meg Endret 27. desember 2009 av Improvisor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå