cbfn Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei, Jeg og kjæresten skal fem dager til London, og lurer derfor om noen har noen tips itl hva vi skal gjøre. Vi har lagt noen planer, men hvis dere kommer med idéer som høres gode ut, så kan det vurderes. Vi lurer også på om dere har noen tips til diverse nattklubbere á la det vi har Oslo. Er det noen som har noen erfaringer rundt dette? Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kan jo kanskje dra på Madame Tussaud's museum? Det er sånne dokker laget av voks der. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Min standardkommentar er: Ta dere tid til å smake på atmosfæren - være i byen En by som London har så mange attraksjoner at en uansett ikke har tid til alle. Shopping er en selvfølge. Pub er en selvfølge. Gjerne for lunch. En musikal bør en absolutt få med seg om en ikke har et negativt forhold til musikk generelt. Det er mye å velge i. Et marked er greit å få med seg. Covent Garden, Portobello (lørdager), Camden, Greenwich .... London Eye er en grei engangsopplevelse. London har noen av verdens beste museer. En grei søndagsaktivitet. "The Original London Sigthseeing" (de med toetasjers busser som er åpne oppe) har en billett der dukan hoppe på og av bussene og dermed tilpasse selv. En grei måte å få litt info samtidig som en ikke blir sittende i en buss "hele dagen" Ellers: Bruk nettet Kjøp reiseguid(er) (ikke mva. på import av bøker) Nattklubber er jeg for gammel og treg til God tur. Endret 27. desember 2009 av SamBell Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Tusen takk, SamBell, skal ta med disse tipsene! Er det derimot noen andre som har tips angående nattklubber? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 det er ganske lenge siden jeg var der sist så jeg har ikek noen oppdaterte tips til deg men sjekk ut Wikitravel sin side om London hvor du kan få ganske mange tips. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Vet ikke hva dere er interessert i, men ting jeg liker i London: - London Eye - Typiske turistsakene som Big Ben, Buckingham Palace, Tower Bridge, osv. - Hyde Park - Madame Tussaud's er greit, selv om jeg ble litt skuffa - Litt avhengig av når dere er innom er det mange bra konserter i London, for eksempel på O2 Arena. Verdt å sjekke ut om det er noe av interesse. - Fotballkamper, om dere er into den slags. - Musikaler. I min mening er det er et must å ta en tur innom en musikal når man er innom. De jeg har vært på er veldig bra. Du har alt fra We Will Rock You (Queen-musikk, min favoritt, anbefales!), Michael Jackson, Mamma Mia, Les Miserable, osv. Nattklubber kan jeg ikke hjelpe så mye med, men det er godt uteliv i London så du finner nok noen bra. Lenke til kommentar
Suvana Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nattklubber så liker jeg Liquid veldig godt. Har ikke vært på den i London, men en venn av meg sa at den var like bra som den jeg brukte å dra til. Har en annen venn som flyttet til London pga skole i høst, og han har sagt at Koko er en utrolig bra klubb. Er bare å søke på google etter disse, da får du sikkert opp andre steder også. Hvis du skal dra å se en musikal anbefaler jeg Chicago Lenke til kommentar
Portnoy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har ingen spesifikke... Men ta dere en gåtur i Soho-distriktet på kvelden, så vil dere GARANTERT finne en nattklubb som passer dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå