Jefe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Et av de beste Liverpool-bildene jeg har sett Marius. Takk for at du la det ut. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) For en herlig mosaikk. Sami Litt fail med opp-ned kors i det finske flagget, men men Endret 14. april 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Allerede vært innbrudd hos Joe Cole. Heldigvis var det bare shortsene som ble stjålet. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Skjønner at Owen ikke er så godt likt når han spiller i Manchester united, men er vell ikke helt hans feil at han ikke er hos Liverpool? Ettersom jeg har forstått så ville han først til Liverpool men Rafa tok han ikke inn fordi han mente han hadde nok med Gerrard og Torres på topp. Så forstår jeg at Michael vil spille for klubber på høyt nivå og havnet dermed hos Man u? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Torres, en ekte rød helt ; Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Vår beste spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå