Kaedon Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei hei! Fikk meg en Iomega ekstern harddisk til jul. Tenkte dette var en fin anledning til å overføre noen filer og ta backup av PC'n. Så idag registrerte jeg produktet på siden dems og lastet ned Iomega Quik Protect som skulle hjelpe til å ta backup. Her startet problemet. Etter å ha kjørt installasjonsveilederen og fullført installasjonen startet plutselig datamaskinen på nytt, uten å be om det først. Når jeg kom til innloggingsmenyen til Windows tar det ca et halvt minutt, så starter den på nytt igjen. Prøver jeg å logge inn vil den også starte på nytt etter et minutt eller to. Sånn går den i det uendelige. Jeg har en stasjonær HP Pavilion med Windows XP. Noen tips eller råd? På forhånd - takk! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har du prøvd å starte maskina uten at eksterndisken er koplet til ? Hvis maskina fortsatt ikke starter, start i sikkerhetsmodus (trykk F8 rett etter BIOS-bildet), og avinstaller Quik Protect. Restart og se om maskina starter som vanlig. Lenke til kommentar
Kaedon Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Har du prøvd å starte maskina uten at eksterndisken er koplet til ? Hvis maskina fortsatt ikke starter, start i sikkerhetsmodus (trykk F8 rett etter BIOS-bildet), og avinstaller Quik Protect. Restart og se om maskina starter som vanlig. Har prøvd uten den eksterne harddisken, ja. Klarte å få maskina i sikkerhetsmodus, men ved avinstallering kom det error om at Windows Installer-tjenesten ikke kan kjøre i sikkerhetsmodus :S Hva med systemgjennopretting? Kan det funke? Lenke til kommentar
Kaedon Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Prøvde å kjøre systemgjennomoppretting til før jeg installerte programmet. Ser ut som det funka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå