Merko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei. Beklager litt dårlig emnetittel. Jeg har et Radeon HD 4870x2 med 2 DVI porter. Jeg har også 2stk av BenQ 24" LCD G2411HD, men vil nå ha enda en . Er det en eller annen 'boks' jeg kan kjøpe som gjør at jeg kan bruke enda en skjerm? Jeg vil helst ikke kjøpe nytt skjermkort som har flere inntak. Hovedkortet har ikke SLI\CF støtte, så kan ikke kjøpe ekstra skjermkort (vil heller ikke oppgradere halve PCen enda). Så har dere noen tips som gjør at jeg kan få brukt 3 skjermer ? Om noe er dårlig forklart, bare spør så skal jeg svare så godt jeg kan. Takk. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Du kan få 3 skjermer men da vil 2 av skjermene vise like signal. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) edit: jeg leste feil.. originalt innlegg: jeg er ganske sikker på at ALLE 4870 kort støtter crossfire? Uansett så kan du iallefall sette inn ett skjermkort til uten å kjøre de i crossfire, og da vil du kunne kjøre opptil 4 skjermer såvidt jeg vet. Endret 27. desember 2009 av Musty Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 jeg er ganske sikker på at ALLE 4870 kort støtter crossfire? Uansett så kan du iallefall sette inn ett skjermkort til uten å kjøre de i crossfire, og da vil du kunne kjøre opptil 4 skjermer såvidt jeg vet. Hjelper ikke at skjermkortet har Crossfire støtte når hovedkortet mangler det Men som sagt tidligere, du kan få til 3 skjermer men da vil 2 av skjermene vise likt bilde. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 aiai, sorry, da leste jeg feil.. trodde der stod at SKJERMkortet ikke hadde CF-støtte.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 jeg er ganske sikker på at ALLE 4870 kort støtter crossfire? Uansett så kan du iallefall sette inn ett skjermkort til uten å kjøre de i crossfire, og da vil du kunne kjøre opptil 4 skjermer såvidt jeg vet. Hjelper ikke at skjermkortet har Crossfire støtte når hovedkortet mangler det Men som sagt tidligere, du kan få til 3 skjermer men da vil 2 av skjermene vise likt bilde. Er du sikker på dette? Så det er ingen måte jeg kan ha 3 skjermer som har "utvidet skrivebord" som jeg har nå med 2 skjermer? Det var jo litt leit. Fungerer dette med Radeon HD 5000 serien med eyefinity? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå