rvenes Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Windows 2000 PRO med Intel P4 HT prosessor? Vil det gå bra? Nokens om har testa? Eg er drit lei av Windows XP fordi: - Den gnåler om at vi skal ta oss ein tur (Eg vil ikkje på tur no) - Den VIL HA mitt .NET passord (Har ikkje .net passord!) - Internet Explorer krasjer så jevlig ofte (Jada, veit eg kan fjerne den jevla msn driten, men det burde vere unødvendigt) Eg har SP1 av XP, og laster ned oppdaterigner no, for og sjå om det hjelper. PS Når skal hw gutta fjerne denne jeavla bannesensuren? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 hvorfor skulle ikke win2k funke med ht? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Fordi : http://www.intel.com/support/platform/ht/os.htm The following desktop operating systems are not recommended for use with Hyper-Threading Technology. If you are using one of the following desktop operating systems, it is advised that you should disable Hyper-Threading Technology in the system BIOS Setup program: Microsoft Windows 2000 (all versions) Microsoft Windows NT* 4.0 Microsoft Windows Me Microsoft Windows 98 Microsoft Windows 98 SE Lenke til kommentar
Superchez Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Det er jo verdt et forsøk. Microsoft har alltid mange "grunner" til at man skal kjøpe deres nyeste os. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Husker jeg rett så blir HT i win2k sett som 2 separate CPU'er. I Windows XP ser den 2 logiske CPUer på 1 CPU. Men det skal gå. Det er jeg sikker på! (ok da, 99% sikker). Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 skift ut IE med opera eller mozilla også leser du litt på tweakxp.com så får du mykje meir ut av winxp Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Ja, det funker. Grunnen til at Intel ikke anbefaler HT med Win2000 er at du taper ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå