Sacho_chan Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har hørt om boken "Hvordan tenne mannen" 101 forskjellige måter på å gjøre han kåt på og evt få han til å komme, men fins det en slik bok på norsk som handler om kvinner og hvordan tenne henne og få henne til å komme? Fins det en annen bok som kan inneholde tips om hvordan få en kvinne til orgasme? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kama sutra?^^ Nei det finnes sikkert flere slike, men helt ærlig: Det er bøker, din egen erfaring gjør deg bedre enn noen bøk kan gjøre noensinne. Men det kan jo være greit med litt tips. Prøv erotikknett og se om du finner noe der. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 okey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Etter å ha sett kjapt på bokkilden.no fant jeg denne. Aner ikke hvordan den er, men du kan jo kikke rundt der og se om du finner noe annet om den ikke skulle være interessant. Btw: mulig jeg har misforstått, men er ikke du jente selv? Hva med å prøve ting du liker selv (dersom du skal ha sex med en annen jente)? Endret 27. desember 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 "Jenter som kommer" skal visstnok være ganske bra - dog har jeg ikke lest den selv. Ellers det beste, etter min erfaring, for å få en jente til å komme - er å stimulere det følelsesmessige rundt sex. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ellers det beste, etter min erfaring, for å få en jente til å komme - er å stimulere det følelsesmessige rundt sex. Individuelt. Jeg ville ikke satt pris på følelsesladet romantisk kliss mens jeg blir tatt hardt bakfra... Ikke i noen som helst stilling faktisk. Men det er jo bare meg... Og sikkert mange mange andre. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Etter å ha sett kjapt på bokkilden.no fant jeg denne. Aner ikke hvordan den er, men du kan jo kikke rundt der og se om du finner noe annet om den ikke skulle være interessant. Btw: mulig jeg har misforstått, men er ikke du jente selv? Hva med å prøve ting du liker selv (dersom du skal ha sex med en annen jente)? Jo, jeg er jente, men tenkte å gi boken til en kompis av meg, hvis jeg fant en bra en. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ellers det beste, etter min erfaring, for å få en jente til å komme - er å stimulere det følelsesmessige rundt sex. Individuelt. Jeg ville ikke satt pris på følelsesladet romantisk kliss mens jeg blir tatt hardt bakfra... Ikke i noen som helst stilling faktisk. Men det er jo bare meg... Og sikkert mange mange andre. Haha, og du skryter av at du kan mye om sex? Følelser betyr ikke nødvendigvis romantikk - men heller følelsen rundt sexen. Eksempelvis vekker skikkelig dominant og røff sex andre følelser enn kosesex. Lenke til kommentar
Fattigfanten Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1183815 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg