mtpower Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Heisann CS Source vil ikke funke til meg nå, kommer opp en feil melding: noen forslag for å få det til å funke? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Samme skjer hos meg når jeg joiner en server med de_inferno, alle andre maps jeg har prøvd har fungert. Hadde dog noe av det samme problemet, men med de_nuke når jeg kjørte ati-kort(nvidia nå), uvisst om det kan ha noe med saken å gjøre. Endret 27. desember 2009 av MamboJambo Lenke til kommentar
mtpower Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Dette skjer ikke når jeg joiner en server, men når jeg skal komme meg inn på spillet. Har nvidia kort(acer 5738zg pc) Andre innspill? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Oppdater skjermkort-drivere og direct x. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 En reinstallering er vel alltids verd å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå